Wczoraj poznaliśmy wstępne plany, dziś wszystkie szczegóły patcha 12.3. Riot Games szykuje ogrom zmian w nadchodzącej aktualizacji.

Buffy czempionów

  • Lillia
    – czas uśpienia 1.5/2/2.5 >>> 2/2.25/2.5
  • Quinn
    – prędkość ataku W – 20/30/40/50/60 >>> 28/36/44/52/60%
    – obrażenia R 40% tAD >>> 70% tAD
  • Brand
    – pasywka: zwrot many gdy czar zabije cel
    – R: priorytet na najbliższego wroga

Nerfy czempionów:

  • Zeri
    – R: nie daje stacków z Huraganem
  • Senna
    – Szansa na duszę po zabiciu miniona przez Sennę 10% >>> 2.77%
  • Caitlyn
    – Wzrost AD – 3.8 >>> 3.4
    – Drugie obrażenia Q – 60% >>> 50%
  • Amumu
    – pancerz co poziom 3.5 >>> 3
    – redukcja obrażeń E – maksymalna wartość to 50% obrażeń
  • Corki
    – pojawienie się pierwszych paczek 8m >>> 10m
    – ponowne pojawienie się paczek 4m >>> 5m
  • Akshan
    – prędkość poruszania się po pojedynczym strzale 35-75 >>> 20-75
    – obrażenia trzech trafień 20-175 >>> 10-165
  • Twisted Fate
    – obrażenia Q – 60/105/150/195/240 (+65% AP) >>> 60/100/140/180/220 (+70%AP)
  • LeBlanc
    – Obrażenia W – 75/115/155/195/235 >>> 75/110/145/180/215
  • Janna (Glacial)
    – naprawiono zepsutą interakcję

Zmiany czempionów

  • Ahri – mały rework, więcej informacji tutaj
  • Nami
    – tl;dr – pasywka będzie dawać więcej prędkości ruchu, ale będzie zanikać w czasie

Zmiany przedmiotów:

  • Turbo Chemtank
    – generowanie stacków: poruszanie się i zadawanie obrażeń >>> poruszanie się i otrzymywanie obrażeń
    – dystans na zdobycie każdego ładunku: 15 jednostek >>> 25 jednostek
    – dodatkowe obrażenia zadawane potworom 175% >>> 200%
    – dodatkowe obrażenia zadawane minionom 25% >>> 30%
  • Sunderer
    – zdrowie 400 >>> 300
    – AD 35 >>> 40
  • Goredrinker
    – zdrowie 450 >>> 300
    – AD – 45 >>> 55
  • Trinity Force
    – zdrowie 200 >>> 300
    – AD – 45 >>> 55
    – zmiana składników budowania
  • Steraks Gage
    – usunięto leczenie w czasie
    – AD – 50 >>> 0
    – nowość – daje 40% bazowego AD jako dodatkowe AD
    – Czas trwania tarczy 4s >>> 3.75s i zanika
    – Wartość tarczy 100 + 8% max HP za każdego bijącego przeciwnika >>> 75% bonusowego HP
  • Death's Dance
    – koszt 3100 >>> 3300
    – redukcja obrażeń: fizyczne >>> fizyczne i magiczne
    – redukcja obrażeń: wartość 35%/15% >>> 30%/10%
    – leczenie – 15% max HP >>> 175% bonusowego AD
    – warunek leczenia: eliminacja lub asysta >>> eliminacja w trakcie 3 sekund od zadania obrażeń
    – redukcja obrażeń i krwawienie działa również na tarcze
  • Black Cleaver
    – AD – 40 >>> 45
    – zdrowie 450 >>> 350
    – ability haste 25 >>> 30
  • Ravenous Hydra
    – AD – 65 >>> 70
  • Maw of Malmortius
    – AD – 50 >>> 55
    – ability haste 15 >>> 20
    – Tarcza: 200 +20% Max HP >>> 200 + 225% dodatkowego AD (70% działania na bohaterach zasięgowych)
    – nowość – gdy aktywuje się efekt obronny, otrzymujesz 12% wszechwampiryzmu do końca walki
  • Hexdrinker
    – AD – 20 >>> 25
  • Hearthbound Axe
    – koszt 1100 >>> 1000
  • Blade of the Ruined King
    – koszt 3200 >>> 3300
    – efekt on-hit: 10/6% max HP >>> 12/8% max HP