Twórcy League of Legends ponownie próbują wziąć się za wachlarz umiejętności Lisicy o Dziewięciu Ogonach. Na serwerach testowych pojawiło się sporo zmian Ahri.
Zaledwie w sierpniu ubiegłego roku Riot Games próbowało zmieniać umiejętności Ahri aby przywrócić ją jako sensowny wybór na środkową alejkę. Misję można uznać za udaną, ponieważ Lisica o Dziewięciu Ogonach posiada obecnie stabilny współczynnik zwycięstw na poziomie 51.5% na dywizjach od Złota w górę. Mimo to twórcy League of Legends ponownie chcą namieszać w jej możliwościach.
Riot chce aby Ahri była… jeszcze bardziej mobilna. Mobilność ma być cechą charakterystyczną Lisicy pozwalającą jej na carrowanie walk drużynowych, a jej umiejętność ostateczna otrzyma możliwość częściowego resetowania się dzięki eliminacjom. Oto zmiany, które niedługo będzie można testować na PBE:
Poprawki
- Umiejętność pasywna
– [NOWOŚĆ] Eliminacja minionów lub leśnych potworów zapewnia Fragmenty Esencji. Po zdobyciu 9 fragmentów, Ahri je pochłania i leczy się o 40-120 (+25% AP) punktów zdrowia. Gdy Ahri wyeliminuje przeciwnego czempiona w ciągu 3 sekund od rozpoczęcia walki, Ahri żeruje na esencji przeciwnika i leczy się o 80-200 (+35% AP). - Umiejętność E
– obrażenia 60-180 (+40% AP) >>> 80-200 (+60% AP)
– koszt many 70 >>> 50
– [usunięto] nie gwarantuje już zwiększonych obrażeń na celu
Wzmocnienia
- Umiejętność ostateczna R
– Czas trwania 10 s >>> 15 s
– [NOWOŚĆ] Pochłonięcie esencji po wrogim bohaterze, gdy aktywna jest umiejętność ostateczna Spirit Rush sprawia zapewnia dłuższe działanie R-ki o kolejne 10 sekund i zapewnia jedno dodatkowe użycie. Maksymalnie można mieć 3 użycia.
– Dodano wskaźnik posiadanych użyć R-ki. - Umiejętność W
– obrażenia 40-140 >>> 60-160
– koszt many 45 >>> 25
– czas trwania 5 s >>> 2.5 s
– czas trwania przyspieszenia 1.5 s >>> 2s
– zaktualizowano logikę ostatniego uderzenia
Osłabienia
- Bazowe statystyki
– Zdrowie 526 + 92/lvl >>> 480 + 82/lvl
– Regeneracja zdrowia 5.5 >>> 2.5
– Pancerz 21 >>> 18 - Umiejętność Q
– Koszt many 65-85 >>> 60-100