Twórcy League of Legends ponownie próbują wziąć się za wachlarz umiejętności Lisicy o Dziewięciu Ogonach. Na serwerach testowych pojawiło się sporo zmian Ahri.

Zaledwie w sierpniu ubiegłego roku Riot Games próbowało zmieniać umiejętności Ahri aby przywrócić ją jako sensowny wybór na środkową alejkę. Misję można uznać za udaną, ponieważ Lisica o Dziewięciu Ogonach posiada obecnie stabilny współczynnik zwycięstw na poziomie 51.5% na dywizjach od Złota w górę. Mimo to twórcy League of Legends ponownie chcą namieszać w jej możliwościach.

Riot chce aby Ahri była… jeszcze bardziej mobilna. Mobilność ma być cechą charakterystyczną Lisicy pozwalającą jej na carrowanie walk drużynowych, a jej umiejętność ostateczna otrzyma możliwość częściowego resetowania się dzięki eliminacjom. Oto zmiany, które niedługo będzie można testować na PBE:

Poprawki

  • Umiejętność pasywna 
    Eliminacja minionów lub leśnych potworów zapewnia Fragmenty Esencji. Po zdobyciu 9 fragmentów, Ahri je pochłania i leczy się o 40-120 (+25% AP) punktów zdrowia. Gdy Ahri wyeliminuje przeciwnego czempiona w ciągu 3 sekund od rozpoczęcia walki, Ahri żeruje na esencji przeciwnika i leczy się o 80-200 (+35% AP).
  • Umiejętność E
    – obrażenia 60-180 (+40% AP) >>> 80-200 (+60% AP)
    – koszt many 70 >>> 50
    – nie gwarantuje już zwiększonych obrażeń na celu

Wzmocnienia

  • Umiejętność ostateczna R
    – Czas trwania 10 s >>> 15 s
    Pochłonięcie esencji po wrogim bohaterze, gdy aktywna jest umiejętność ostateczna Spirit Rush sprawia zapewnia dłuższe działanie R-ki o kolejne 10 sekund i zapewnia jedno dodatkowe użycie. Maksymalnie można mieć 3 użycia.
    – Dodano wskaźnik posiadanych użyć R-ki.
  • Umiejętność W
    – obrażenia 40-140 >>> 60-160
    – koszt many 45 >>> 25
    – czas trwania 5 s >>> 2.5 s
    – czas trwania przyspieszenia 1.5 s >>> 2s
    – zaktualizowano logikę ostatniego uderzenia

Osłabienia 

  • Bazowe statystyki
    – Zdrowie 526 + 92/lvl >>> 480 + 82/lvl
    – Regeneracja zdrowia 5.5 >>> 2.5
    – Pancerz 21 >>> 18
  • Umiejętność Q
    – Koszt many 65-85 >>> 60-100