Po wczorajszych wstępnym planie na patch 11.3, udostępniono szczegóły dotyczące czempionów. Szykują się duże osłabienia dla wielu bohaterów.

Wczoraj pisaliśmy o wstępnych planach na patch 11.3, które przede wszystkim omawiały zmiany dotyczące przedmiotów. Dziś Mark Yetter udostępnił szczegóły odnośnie samych bohaterów, których na liście zmian znalazło się aż dwadzieścia.

Riot Games dość mocno skupia się na osłabieniu obecnie najmocniejszych czempionów. Nerfy wycelowane w takich bohaterów jak Olaf, Ivern czy Elise mogą okazać się zdecydowanie zbyt mocne, wszak oprócz bezpośredniego zabrania mocy wspomnianym postacią, zostaną osłabione również przedmioty, z których korzystają. Obawę na ten temat wyraził Nick „LS” De Cesare, który twierdzi, że patch 11.3 może wykluczyć niektórych bohaterów z mety.

Oto lista planowanych zmian:

Nerfy bohaterów:

  • Olaf
    – bazowe zdrowie 597 >>> 575
    – prędkość ataku z pasywki 0-100% >>> 0-70% w zależności od brakującego zdrowia
  • Cho'Gath
    – obrażenia E – 22-82 >>> 22-70
  • Pantheon
    – obrażenia Q zadają 70% minionom >>> minionom i stworom
    – czas odnowienia Q – 10-8 >>> 13-8
  • Rammus
    – czas odnowienia E – 12-10 >>> 12
  • Anivia
    – obrażenia Q – 70-210 (+50% AP) >>> 60-200 (+45% AP)
    – czas odnowienia R – 4-1 >>> 4-2
  • Elise
    – obrażenia Q w formie człowieka 40-180 >>> 40-160
    – prędkość ataku pajączków 60-140% >>> 60-100%
  • Ivern
    – zdrowie co poziom 95 >>> 85
    – tarcza E – 80-220 >>> 80-200
  • Seraphine
    – obrażenia nutek 5-20 >>> 4-16
    – bazowa tarcza W 60-120 >>> 50-100
    – tarcza rzucana na siebie 90-180 >>> 75-150
  • Udyr
    – obrażenia aury R – 50-300 > 50-275 (przez 4 sekundy)
  • Taliyah
    – pasywna dodatkowa prędkość poruszania się 12-40 >>> 20-45%
    – obrażenia z Q w potwory po pierwszym strzale 100% >>> 80%

 Wzocnienia bohaterów:

  • Karma
    – regeneracja many 11.5 >>> 13
    – koszt many Q – 65 >>> 55
  • Sylas
    – koszt many Q – 50-75 >>> 55
    – obrażenia W – 65-205 (+85% AP) >>> 70-210 (+95% AP)
  • Singed
    – przelicznik Q od AP – 80% >>> 90%
  • Riven
    – czas odnowienia E – 12-8 >>> 10-6
  • Jinx
    – zwiększony zasięg na Q – 75-175 >>> 100-200
  • Ezreal
    – przelicznik AD 120 >>> 130%
  • Mordekaiser
    – czas odnowienia E – 24-12 >>> 22-10
  • Vladimir
    – czas odnowienia R – 150-120 >>> 120
  • Shyvana
    – przelicznik Q pod AP 0 >>> 40%
    – przelicznik prędkości poruszania się pod AP 0 >>> 8%

Zmiany bohaterów

  • Rell
    – czas odnawiania E po odłączeniu siebie 3s >>> 1s