AGO zapewniło sobie już awans do kolejnego etapu turnieju, a z GODSENT zmierzyli się o lepsze rozstawienie w następnej fazie. Szwedzi okazali się zdecydowanie lepsi po stronie broniącej, co przyniosło im zwycięstwo.

Sweden GODSENT

16

Faza Grupowa I
World Electronic Sports Games
Grupa B

Cache
(7:8; 8:1)

AGO Esports Poland

8

Cache

Szwedzi po szybkim ataku na obszar bombowy B dość łatwo wygrali pistoletówkę. Polacy byli w stanie zaskoczyć swoich przeciwników podczas force'a, co mogło odmienić bieg początku pierwszej połowy. Tak się jednak nie stało. GODSENT odpowiedziało pięknym za nadobne i to właśnie ekipa hampusa zdobyła prowadzenie 4:2. Jastrzębie nie pozostały dłużne zbyt długo. Tylko po kupnie pełnych ekwipunków zaczęli walkę jak równy z równym, odrabiając straty, które zniknęły już przy wyniku 4:4. Mimo dobrej passy AGO nie udało się wyjść na prowadzenie, a spore straty ponoszone co rundę zmusiły ich do rozegrania eco. Dopiero po ponownym zakupie karabinów, AGO było w stanie przeciwstawić się Szwedom. Rzutem na taśmę udało im się wrócić do meczu i doprowadzić do wyniku 7:8.

Na niekorzyść Polaków, GODSENT zwyciężyło również drugą pistoletówkę. Jastrzębie przegrali również swojego pierwszego fulla. Zdołali opanować sytuację podczas force'a, gdzie skutecznie przeprowadzili atak na obszar bombowy B. Nieudane wejście w kolejnej rundzie ponownie spowodowało u naszych problemy finansowe. Zdecydowali się zagrać na dwie snajperki i trzy pistolety, lecz nie zaowocowało to zwycięstwem. Masa problemów AGO po stronie atakujących złożyła się w ułatwioną drogę do tryumfu dla składu hampusa.

Wszystkie najważniejsze informacje dotyczące finałów World Electronic Sports Games znajdziecie na naszej podstronie.