Poznaliśmy szczegóły nadchodzącej aktualizacji. Patch 11.8 mocno poszerzy champion pool junglerów, lecz będą to bohaterowie mocno… niekonwencjonalni.

Zmiany wejdą w życie 14 kwietnia.

Osłabienia przedmiotów:

  • Titanic Hydra
    – AD z Colossusa 1% całkowitego HP >>> 2% bonusowego HP
  • Ionian Boots of Lucidity
    – Koszt 900 >>> 950

Wzmocnienia przedmiotów:

  • Frozen Heart
    – Pancerz 70 >>> 80

Zmiany przedmiotów:

  • Moonstone Renewer
    – Leczenie 50-100 (w zależności od poziomu) >>> 60
    – Każda sekunda w walce zwiększa leczenie o 12.5%, do 50% >>> o 4% do 20%
    – Pasywka mityczna: 5 ability haste >>> zwiększa leczenie o 10
  • Shurelia's Battlesong
    – [USUNIĘTO] Dotychczasową umiejętność pasywną
    – [NOWOŚĆ] Umiejętność pasywna – wzmacnianie lub ochranianie sojuszników daje im 25% movement speeda na 1.5 sekundy
    – Mityczna pasywka 3% movement speeda >>> 5 ability haste
  • Staff of Flowing Water
    – Daje 15% prędkości poruszania się i 20-40 AP na 3 sekundy >>> Daje 20 Ability Haste i 20-40 AP na 4 sekundy
  • Hextech Rocketbelt
    – HP 350 >>> 250
    – Magic Penetration 0 >>> 6
  • Chemtech Putrifier
    – AP 50 >>> 55
    – [AKTUALIZACJA] Leczenie lub danie tarczy jakiemukolwiek sojusznikowi daje mu możliwość zadania głębokich ran przy następnym ataku >>> przedmiot nie działa na samego siebie

Osłabienia bohaterów:

  • Annie
    – Koszt many W – 70/80/90/100/110 >>> 80/90/100/110/120
  • Thresh
    – Czas odnowienia E – 9 >>> 11/10.5/10/9.5/9
  • Gnar
    – Prędkość poruszania się W – 30/45/60/75%, gasnący 3 sekundy >>> 20/40/60/80% gasnący 3 sekundy (w zależności od poziomu R)
  • Orianna
    – Bonusy odporności E – 10/15/20/25/30 >>> 6/12/18/24/30
  • Yorick
    – Wieża targetuje Yoricka gdy Mgliste Zjawy atakują przeciwnika >>> wieża targetuje daną Zjawę
    – Obrażenia Zjaw 2-99 (+30% tAD) >>> 2-88 (+25% tAD)
    – Zjawy zadają 200% >>> 100% obrażeń po skoku
    – DODANO: oznaczeni wrogowie otrzymują 40% więcej obrażeń od Zjaw przez 8 sekund
    – Wieża targetuje Dziewicę gdy ta zaatakuje wroga
    – Wieża najpierw targetuje miniony, dopiero potem Dziewicę

Wzmocnienia bohaterów:

  • LeBlanc
    – Obrażenia magiczne Q – 55/80/105/130/155 >>> 65-90/115/140/165
    – Obrażenia całkowite Q – 130/180/230/180/330
  • Lee Sin
    – Czas odnowienia E – 10 >>> 8
  • Aphelios
    – Pasywne Lethality 3-18 >>> 3.5-21
    – Obrażenia R (Calibrum) za każdy mark – 40-100 >>> 50-110
    – Leczenie R (Severum) – 250-500 >>> 275-525
    – Uziemienie R (Gravitum) – 1.25 >>> 1.35
    – Obrażenia obszarowe R (Infernum) – 85% – 90%
    – Generowanie Czekramów (Crescendum) – 4 >>> 5
  • Zac
    – Obrażenia W 25/40/55/70/85 (+2/100 AP)% Max HP >>> 35/50/65/80/95 (+4/100 AP)% Max HP
  • Cassiopeia
    – Koszt many E – 50 >>> 50/48/46/44/42
  • Vladimir
    – Czas odnowienia Q – 9/8/7/6/5 >>> 9/7.75/6.5/5.25/4

Zmiany bohaterów:

  • Rework Rammusa (więcej informacji tutaj)
  • Dr Mundo (do gry na Topie)
    – Pasywne leczenie 1.5% Max HP/5 >>> 2.5% Max HP/5
    – Obrażenia Q na stworach/potworach 300-500 >>> 100-500
    – Zwrot kosztu Q po trafieniu bohatera 50% >>> 100%
    – Bonus E 40-100 >>> 30-90
  • Rumble (do gry na Topie)
    – Odporność na magię 32 >>> 28
    – Odporność na magię co poziom 1.25 >>> 0.75
    – Pasywne magiczne obrażenia 25-110 >>> 10-50 +6% max HP celu
    – [NOWOŚĆ] Podczas przegrzania Rumble otrzymuje 50% attack speeda
  • Zed (do gry w Jungle)
    – Czas odnowienia pasywki działa obecnie wyłącznie na czempionach
    – [usunięto] dodatkowe 100% damage na stworach
    – Maksymalne obrażenia z pasywki na stworach 200-500 >>> 300 wyłącznie na epickie stwory
  • Darius (do gry w Jungle)
    – Obrażenia pasywki 175% >>> 300%
  • Mordekaiser (do gry w Jungle)
    – Max obrażenia pasywki 28-164 przeciwko stworom >>> 180
    – Pasywka – podstawowe ataki oraz umiejętności gwarantują stacki i odświeżają je po zadaniu obrażeń w jakiekolwiek stwory
  • Morgana (do gry w Jungle)
    – Obrażenia W – 150% >>> 200%
  • Diana (do gry w Jungle)
    – Obrażenia pasywy 150% >>> 300% przeciwko stworom
    – Attack Speed 10-40% >>> 20-40%