Jeszcze dziś na serwerach testowych powinien pojawić się nowy Rammus. Postać otrzyma nowy wygląd oraz dodatkowe sztuczki do swojego wachlarza umiejętności.

Rammus jest jedną z najstarszych postaci w League of Legends. Pancerznik przeżył swoją drugą młodość w ostatnim przedsezonie, idealnie wpasowując się w ówczesną metę. Obecnie stan powrócił do starego porządku, co oznacza, że cieszy się on umiarkowaną popularnością na niskich rangach i raczej nie jest grywany na wyższym poziomie. Statystyki idealnie pokazują, że współczynnik zwycięstw tej postaci w Diamencie jest znacząco niższy niż w Platynie, nie wspominając już o pozostałych dywizjach.

Rework Rammusa ma dodać mu więcej możliwości inicjacji, które będą urozmaiceniem dla lepszych graczy. Główną zmianą będzie uatrakcyjnienie umiejętności ostatecznej, dzięki której Pancerznik będzie mógł skakać i podbijać wiele wrogów na raz. Pełna lista zmian:

  • Puncturing Taunt [E]
    – Taunt jest o 250% dłuższy na potworach w lesie
    – Czas odnowienia 12/11.5/11/105/10 >>> 12
    – Czas trwania 1.25 – 2.25 >>> 1-2 s
  • Soaring Slam [R]
    – Rammus wzbija się w powietrze i po krótkiej chwili uderza w ziemię zadając magiczne obrażenia oraz spowalniając przeciwników na 1 sekundę
    – Gdy umiejętność zostanie zagrana podczas Powerballa [Q], przeciwnicy w centrum obszaru zostają również podbici, a Q zadaje obrażenia.
    – Obszar generuje dodatkowe trzy fale uderzeniowe, każda zadaje małe obrażenia oraz odnawia spowolnienie
    – Umiejętność zadaje 200% obrażeń wieżom
    – Zasięg umiejętności zwiększa się wraz z prędkością poruszania się Rammusa
    – Czas odnowienia 100/80/60 >>> 120/100/80/