Poznaliśmy szczegóły nadchodzącej aktualizacji. Patch 11.8 mocno poszerzy champion pool junglerów, lecz będą to bohaterowie mocno… niekonwencjonalni.
Zmiany wejdą w życie 14 kwietnia.
Osłabienia przedmiotów:
- Titanic Hydra
– AD z Colossusa 1% całkowitego HP >>> 2% bonusowego HP - Ionian Boots of Lucidity
– Koszt 900 >>> 950
Wzmocnienia przedmiotów:
- Frozen Heart
– Pancerz 70 >>> 80
Zmiany przedmiotów:
- Moonstone Renewer
– Leczenie 50-100 (w zależności od poziomu) >>> 60
– Każda sekunda w walce zwiększa leczenie o 12.5%, do 50% >>> o 4% do 20%
– Pasywka mityczna: 5 ability haste >>> zwiększa leczenie o 10 - Shurelia's Battlesong
– Dotychczasową umiejętność pasywną
– Umiejętność pasywna – wzmacnianie lub ochranianie sojuszników daje im 25% movement speeda na 1.5 sekundy
– Mityczna pasywka 3% movement speeda >>> 5 ability haste - Staff of Flowing Water
– Daje 15% prędkości poruszania się i 20-40 AP na 3 sekundy >>> Daje 20 Ability Haste i 20-40 AP na 4 sekundy - Hextech Rocketbelt
– HP 350 >>> 250
– Magic Penetration 0 >>> 6 - Chemtech Putrifier
– AP 50 >>> 55
– Leczenie lub danie tarczy jakiemukolwiek sojusznikowi daje mu możliwość zadania głębokich ran przy następnym ataku >>> przedmiot nie działa na samego siebie
Osłabienia bohaterów:
- Annie
– Koszt many W – 70/80/90/100/110 >>> 80/90/100/110/120 - Thresh
– Czas odnowienia E – 9 >>> 11/10.5/10/9.5/9 - Gnar
– Prędkość poruszania się W – 30/45/60/75%, gasnący 3 sekundy >>> 20/40/60/80% gasnący 3 sekundy (w zależności od poziomu R) - Orianna
– Bonusy odporności E – 10/15/20/25/30 >>> 6/12/18/24/30 - Yorick
– Wieża targetuje Yoricka gdy Mgliste Zjawy atakują przeciwnika >>> wieża targetuje daną Zjawę
– Obrażenia Zjaw 2-99 (+30% tAD) >>> 2-88 (+25% tAD)
– Zjawy zadają 200% >>> 100% obrażeń po skoku
– DODANO: oznaczeni wrogowie otrzymują 40% więcej obrażeń od Zjaw przez 8 sekund
– Wieża targetuje Dziewicę gdy ta zaatakuje wroga
– Wieża najpierw targetuje miniony, dopiero potem Dziewicę
Wzmocnienia bohaterów:
- LeBlanc
– Obrażenia magiczne Q – 55/80/105/130/155 >>> 65-90/115/140/165
– Obrażenia całkowite Q – 130/180/230/180/330 - Lee Sin
– Czas odnowienia E – 10 >>> 8 - Aphelios
– Pasywne Lethality 3-18 >>> 3.5-21
– Obrażenia R (Calibrum) za każdy mark – 40-100 >>> 50-110
– Leczenie R (Severum) – 250-500 >>> 275-525
– Uziemienie R (Gravitum) – 1.25 >>> 1.35
– Obrażenia obszarowe R (Infernum) – 85% – 90%
– Generowanie Czekramów (Crescendum) – 4 >>> 5 - Zac
– Obrażenia W 25/40/55/70/85 (+2/100 AP)% Max HP >>> 35/50/65/80/95 (+4/100 AP)% Max HP - Cassiopeia
– Koszt many E – 50 >>> 50/48/46/44/42 - Vladimir
– Czas odnowienia Q – 9/8/7/6/5 >>> 9/7.75/6.5/5.25/4
Zmiany bohaterów:
- Rework Rammusa (więcej informacji tutaj)
- Dr Mundo (do gry na Topie)
– Pasywne leczenie 1.5% Max HP/5 >>> 2.5% Max HP/5
– Obrażenia Q na stworach/potworach 300-500 >>> 100-500
– Zwrot kosztu Q po trafieniu bohatera 50% >>> 100%
– Bonus E 40-100 >>> 30-90 - Rumble (do gry na Topie)
– Odporność na magię 32 >>> 28
– Odporność na magię co poziom 1.25 >>> 0.75
– Pasywne magiczne obrażenia 25-110 >>> 10-50 +6% max HP celu
– Podczas przegrzania Rumble otrzymuje 50% attack speeda - Zed (do gry w Jungle)
– Czas odnowienia pasywki działa obecnie wyłącznie na czempionach
– dodatkowe 100% damage na stworach
– Maksymalne obrażenia z pasywki na stworach 200-500 >>> 300 wyłącznie na epickie stwory - Darius (do gry w Jungle)
– Obrażenia pasywki 175% >>> 300% - Mordekaiser (do gry w Jungle)
– Max obrażenia pasywki 28-164 przeciwko stworom >>> 180
– Pasywka – podstawowe ataki oraz umiejętności gwarantują stacki i odświeżają je po zadaniu obrażeń w jakiekolwiek stwory - Morgana (do gry w Jungle)
– Obrażenia W – 150% >>> 200% - Diana (do gry w Jungle)
– Obrażenia pasywy 150% >>> 300% przeciwko stworom
– Attack Speed 10-40% >>> 20-40%