Valve nareszcie wysłuchał swoją społeczność i w najnowszej aktualizacji otrzymaliśmy masę zmian dotyczących widoczności przeciwników.

[Rozgrywka]

  • Dodano opcję graficzną „Podbij Kontrast Graczy”, która pomaga w sytuacjach, gdy modele gracza były mało widoczne. (przeczytaj więcej tutaj)

[Agenci]

  • Pięć modeli agentów zostało zaktualizowanych aby byli lepiej widoczni.

[Różne]

  • Poprawiono model kolizji bomby.
  • Naprawiono zacinającą się kamerę pilotowania drona w Danger Zone.
  • Dodano wyskakującą łuskę dla ostatniego strzału z Desert Eagle.

[Renderowanie]

  • Poprawki strumieniowania tekstur.

MAPY

Overpass

  • Usunięto model bluszczu na łazienkach niedaleko A.
  • Usunięto cienkie okna w łazienkach.
  • Usunięto rower z długiej.
  • Rozjaśniono łącznik.
  • Rozjaśniono T spawn.
  • Dodano ładny model kamieni.

Dust2

  • Odwrócono kierunek otwierania podwójnych drzwi na B.
  • Uproszczono tło gdy patrzy się z tunelów B na środek.
  • Zmieniono dystans renderowania mgły z 1000 do 512 jednostek, gęstość mgły zwiększona z .2 do .4 jednostki.
  • Podniesiono okna na rampie na A.

Mirage

  • Usunięto kupkę śmieci na górnym środku.
  • Wytrymowano roślinki na T spawnie.
  • Zwiększono jasność w oknie na środku.
  • Naprawiono możliwość cichego spadnięcia na ziemię z balkonu na B.
  • Zmieniono kąt pochylenia drabiny w drabinkowym.

Inferno

  • Usunięto bluszcz na CT spawnie.
  • Poprawiono cienie na środku.

Train

  • Dodano nowy model stopera wagonów.

Cache

  • Zmieniono drabinę na pudełka na środku w okienku.
  • Posprzątano niektóre kąty.
  • Dodano areny 1v1.
  • Zamieniono teksturę kontenerów na lepszą, zapewniającą lepszą widoczność.
  • Poprawki widoczności na wejściu A maina.
  • Usunięto niechciane miejsca do przestrzelenia.
  • Zmiana kolorystyki.
  • Optymalizacja.