Serpahine, bo tak ma nazywać się nowa postać w świecie League of Legends, zapowiadana jest już od długiego czasu. Rosnące oczekiwania zostają częściowo zaspokojone przez wyciek umiejętności.
Niedawno na oficjalne serwery trafiła Samira, zabójcza Róża Pustyni, która zdominowała Summoners Rift. Riot Games zostało zmuszone znerfić ją zaledwie dobę po premierze, a mimo to w kolejce czekają kolejne osłabienia, które pojawią się wraz z patchem 10.21.
Jednak jeszcze przed wprowadzeniem przedsezonu, przyjdzie nam ograć kolejnego nowego czempiona – Seraphine. Bohaterka jeszcze nie pojawiła się w grze, a już doczekała się konta na instagramie i motywów muzycznych. Wszystko dlatego, że nowa twarz związana będzie z życiem na estradzie i twórczością muzyczną. Z tego też względu jej umiejętności będą skupiały się na podkładzie dźwiękowym. Oto jak wyglądają:
Już jakiś czas temu do sieci trafił nieoficjalny opis umiejętności Serpahine, które pomagają zrozumieć co dzieje się na wideo:
- Umiejętność Pasywna – Stage Presence – co trzecia umiejętność dostaje efekt „echa”, który natychmiast duplikuje tą umiejętność. Użycie czaru zapewnia „Nutkę” sojusznikowi na kilka sekund. Każda „Nutka” zwiększa zasięg ataku Seraphine. Następny atak zada dodatkowe obrażenia magiczne.
- Umiejętność Q – High Tone – Zadaje obrażenia magiczne w danym obszarze. Obrażenia są zadają więcej obrażeń w zależności od brakującego zdrowia przeciwnika.
- Umiejętność W – Surround Sound – Seraphine daje tarczę pobliskim sojusznikom i zapewnia im prędkość poruszania się. Jeśli Seraphinę już posiada tarczę, jej sojusznicy zostaną uleczeni (wartość zależy od brakującego zdrowia).
- Umiejętność E – Beat Drop – Zadaje magiczne obrażenia i spowalnia przeciwników. Oponenci zostają uziemieni jeśli byli wcześniej spowolnieni.
- Umiejętność R – Encore – Zadaje obrażenia magiczne przeciwnikom i rzuca na nich urok (charm) na pewien okres. Zasięg czaru może zostać przedłużony przez jakąkolwiek postać (sojusznika lub przeciwnika).