Valve nareszcie wysłuchał swoją społeczność i w najnowszej aktualizacji otrzymaliśmy masę zmian dotyczących widoczności przeciwników.
- Dodano opcję graficzną „Podbij Kontrast Graczy”, która pomaga w sytuacjach, gdy modele gracza były mało widoczne. (przeczytaj więcej tutaj)
- Pięć modeli agentów zostało zaktualizowanych aby byli lepiej widoczni.
- Poprawiono model kolizji bomby.
- Naprawiono zacinającą się kamerę pilotowania drona w Danger Zone.
- Dodano wyskakującą łuskę dla ostatniego strzału z Desert Eagle.
- Poprawki strumieniowania tekstur.
MAPY
Overpass
- Usunięto model bluszczu na łazienkach niedaleko A.
- Usunięto cienkie okna w łazienkach.
- Usunięto rower z długiej.
- Rozjaśniono łącznik.
- Rozjaśniono T spawn.
- Dodano ładny model kamieni.
Dust2
- Odwrócono kierunek otwierania podwójnych drzwi na B.
- Uproszczono tło gdy patrzy się z tunelów B na środek.
- Zmieniono dystans renderowania mgły z 1000 do 512 jednostek, gęstość mgły zwiększona z .2 do .4 jednostki.
- Podniesiono okna na rampie na A.
Mirage
- Usunięto kupkę śmieci na górnym środku.
- Wytrymowano roślinki na T spawnie.
- Zwiększono jasność w oknie na środku.
- Naprawiono możliwość cichego spadnięcia na ziemię z balkonu na B.
- Zmieniono kąt pochylenia drabiny w drabinkowym.
Inferno
- Usunięto bluszcz na CT spawnie.
- Poprawiono cienie na środku.
Train
- Dodano nowy model stopera wagonów.
Cache
- Zmieniono drabinę na pudełka na środku w okienku.
- Posprzątano niektóre kąty.
- Dodano areny 1v1.
- Zamieniono teksturę kontenerów na lepszą, zapewniającą lepszą widoczność.
- Poprawki widoczności na wejściu A maina.
- Usunięto niechciane miejsca do przestrzelenia.
- Zmiana kolorystyki.
- Optymalizacja.