Dzisiaj dobiegł końca historyczny, pierwszy akt Valoranta. Wraz z patchem 1.05 producenci gry otwierają graczom nowy rozdział, a wraz z nim pojawi się kilka zmian. Najważniejsze to nowy agent, deathmatch oraz zmiany w trybie rankingowym.
KillJoy
- W grze pojawiła się nowa postać – KillJoy. Dodano również kontrakt umożliwiający dodanie agentki do swojego konta.
Raze
- Czas wyposażenia wydłużono z 1,1 do 1,4 sekundy.
- Czas szybkiego wyposażenia wydłużono z 0,5 do 0,7 sekundy.
- Ograniczono efekty wizualne w trakcie wystrzału rakiety.
- Ograniczono efekty wizualne śladu rakiety.
- Zmniejszono obrażenia bomby Raze z 75 do 50 punktów.
- Obrażenia zadawane obiektom wynoszą teraz 600 punktów.
- Do gry dodano rangi aktu.
- Patch 1.05 oznacza również zakończenie rankingowej gry aktu I oraz rozpoczęcie gry rankingowej aktu II.
- Jeśli zdobyłeś rangę w akcie I – zagraj trzy mecze, by ranga wróciła w II akcie. Jeśli dopiero zaczynasz, musisz zagrać pięć spotkań, by otrzymać rangę.
- System najprawdopodobniej przydzieli ci dwie rangi niżej niż w akcie I. Jeśli jednak będziesz grał dobrze w pierwszych meczach z rangą, to szybko awansujesz.
- Gra będzie od teraz dobierać częściej graczy grających solo lub w duecie. Będzie się jednak dłużej czekało w kolejce.
- Wskaźniki rangi zmodyfikowano tak, by w razie porażki gracz otrzymał bardziej szczegółowe informacje odnoście zmian rangi. Pojawi się kilka komunikatów:
- ranga nieco obniżona (1 strzałka w dół)
- ranga obniżona (2 strzałki w dół)
- ranga znacznie obniżona (3 strzałki w dół)
- W historii gier będzie teraz wyświetlać się ranga, z którą rozpocząłeś grę, a także ta, z którą kończysz.
- Można od teraz sprawdzić historię gier znajomych.
- Patch wprowadza możliwość wyboru serwera i sprawdzić, jaki ping osiągną wszyscy zawodnicy.
- Pora na Deathmatch:
- 10 graczy – każdy na każdego,
- wygrywa ten, kto osiągnie pułap 30 zabójstw,
- żadnych umiejętności,
- dołączasz do gry jako losowy agent,
- możesz kupić dowolną broń, pancerz przydziela się automatycznie,
- zabijanie przeciwników zapewnia zdrowie. Po zdobyciu fraga odnowi ci się życie, pancerz, a także przeładuje ci się broń,
- wszyscy przeciwnicy będą cyklicznie ujawniani na minimapie.
- Póki co Deathmatch jest w trybie beta.
- Od teraz otrzymasz powiadomienie na maila, jeśli zgłoszony przez ciebie gracz otrzyma bana.
- Wkrótce znikną z ofert sklepu rzeczy, które posiadasz.
- Sovi Dron obraca się już prawidłowo.
- Reyna odnawia już pełnię zdrowia.
- Krótkowzroczność jest już nakładana poprawnie jeśli przechodzisz przez ściany Viper oraz Phoenixa.
- Naprawiono błąd, przez który można było podkładać bombę Phoenixem poza strefą detonacji.
- Obserwatorom wyświetla się już ping na tablicy wyników.
- Naprawiono błąd, przez który Phoenix automatycznie rozbrajał ładunek, jeśli rozbrajał go po zakończeniu działania jego ulta.
- Usunięto lukę, przez którą powstawały lagi na serwerze.
- Zmiany modyfikatorów oraz kodów wyświetlane są od teraz na czacie dla wszystkich.
- Ogólne poprawki modyfikatorów i moderatorów.
- Minimapa obraca się już poprawnie.
- Naprawiono problemy z niespójnością oraz uprzątnięto interfejs użytkownika z opcjami dostępnymi w zakładce gry na ekranie ustawień w grze.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego w zakładce kariery wyświetlana była niepoprawna ranga.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźniki rangi pojawiały się po najechaniu kursorem przy wyborze agenta.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego # tag konta nie wyświetlał się poprawnie po najechaniu kursorem w zakładce gry na ekranie ustawień w grze.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego tylko jedna drużyna mogła głosować za poddaniem się, jeśli obie drużyny zainicjowały głosowanie w tym samym czasie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była interakcja z interfejsem użytkownika wyboru postaci na ekranie wczytywania strzelnicy.
- Po wyposażeniu przywieszki nie jest już wybierana nieprzypisana przywieszka.
- Naprawiono błąd graficzny, w wyniku którego w lobby odgrywana była niechciana animacja, kiedy znaleziono grę.