Dzisiaj dobiegł końca historyczny, pierwszy akt Valoranta. Wraz z patchem 1.05 producenci gry otwierają graczom nowy rozdział, a wraz z nim pojawi się kilka zmian. Najważniejsze to nowy agent, deathmatch oraz zmiany w trybie rankingowym.

KillJoy 

  • W grze pojawiła się nowa postać – KillJoy. Dodano również kontrakt umożliwiający dodanie agentki do swojego konta.

Raze

  • Czas wyposażenia wydłużono z 1,1 do 1,4 sekundy.
  • Czas szybkiego wyposażenia wydłużono z 0,5 do 0,7 sekundy.
  • Ograniczono efekty wizualne w trakcie wystrzału rakiety.
  • Ograniczono efekty wizualne śladu rakiety.
  • Zmniejszono obrażenia bomby Raze z 75 do 50 punktów.
  • Obrażenia zadawane obiektom wynoszą teraz 600 punktów.

  • Do gry dodano rangi aktu.
  • Patch 1.05 oznacza również zakończenie rankingowej gry aktu I oraz rozpoczęcie gry rankingowej aktu II.
  • Jeśli zdobyłeś rangę w akcie I – zagraj trzy mecze, by ranga wróciła w II akcie. Jeśli dopiero zaczynasz, musisz zagrać pięć spotkań, by otrzymać rangę.
  • System najprawdopodobniej przydzieli ci dwie rangi niżej niż w akcie I. Jeśli jednak będziesz grał dobrze w pierwszych meczach z rangą, to szybko awansujesz.
  • Gra będzie od teraz dobierać częściej graczy grających solo lub w duecie. Będzie się jednak dłużej czekało w kolejce.
  • Wskaźniki rangi zmodyfikowano tak, by w razie porażki gracz otrzymał bardziej szczegółowe informacje odnoście zmian rangi. Pojawi się kilka komunikatów:
    • ranga nieco obniżona (1 strzałka w dół)
    • ranga obniżona (2 strzałki w dół)
    • ranga znacznie obniżona (3 strzałki w dół)
  • W historii gier będzie teraz wyświetlać się ranga, z którą rozpocząłeś grę, a także ta, z którą kończysz.
  • Można od teraz sprawdzić historię gier znajomych.
  • Patch wprowadza możliwość wyboru serwera i sprawdzić, jaki ping osiągną wszyscy zawodnicy.

  • Pora na Deathmatch:
    • 10 graczy – każdy na każdego,
    • wygrywa ten, kto osiągnie pułap 30 zabójstw,
    • żadnych umiejętności,
    • dołączasz do gry jako losowy agent,
    • możesz kupić dowolną broń, pancerz przydziela się automatycznie,
    • zabijanie przeciwników zapewnia zdrowie. Po zdobyciu fraga odnowi ci się życie, pancerz, a także przeładuje ci się broń,
    • wszyscy przeciwnicy będą cyklicznie ujawniani na minimapie.
  • Póki co Deathmatch jest w trybie beta.

  • Od teraz otrzymasz powiadomienie na maila, jeśli zgłoszony przez ciebie gracz otrzyma bana.
  • Wkrótce znikną z ofert sklepu rzeczy, które posiadasz.

  • Sovi Dron obraca się już prawidłowo.
  • Reyna odnawia już pełnię zdrowia.
  • Krótkowzroczność jest już nakładana poprawnie jeśli przechodzisz przez ściany Viper oraz Phoenixa.
  • Naprawiono błąd, przez który można było podkładać bombę Phoenixem poza strefą detonacji.
  • Obserwatorom wyświetla się już ping na tablicy wyników.
  • Naprawiono błąd, przez który Phoenix automatycznie rozbrajał ładunek, jeśli rozbrajał go po zakończeniu działania jego ulta.
  • Usunięto lukę, przez którą powstawały lagi na serwerze.
  • Zmiany modyfikatorów oraz kodów wyświetlane są od teraz na czacie dla wszystkich.
  • Ogólne poprawki modyfikatorów i moderatorów.
  • Minimapa obraca się już poprawnie.
  • Naprawiono problemy z niespójnością oraz uprzątnięto interfejs użytkownika z opcjami dostępnymi w zakładce gry na ekranie ustawień w grze.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w zakładce kariery wyświetlana była niepoprawna ranga.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźniki rangi pojawiały się po najechaniu kursorem przy wyborze agenta.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego # tag konta nie wyświetlał się poprawnie po najechaniu kursorem w zakładce gry na ekranie ustawień w grze.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego tylko jedna drużyna mogła głosować za poddaniem się, jeśli obie drużyny zainicjowały głosowanie w tym samym czasie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była interakcja z interfejsem użytkownika wyboru postaci na ekranie wczytywania strzelnicy.
  • Po wyposażeniu przywieszki nie jest już wybierana nieprzypisana przywieszka.
  • Naprawiono błąd graficzny, w wyniku którego w lobby odgrywana była niechciana animacja, kiedy znaleziono grę.