Finał Gambit vs. Acend śledziło w szczytowym momencie 1,1 miliona użytkowników, co czyni go najchętniej oglądanym meczem na całym turnieju.

Pierwszy historyczny finał VCT Champions nie wzbudził aż tak ogromnych emocji, jak mogliśmy myśleć. Mecz Gambit z Acend w szczytowym momencie oglądało 1 089 068 osób (do wspomnianych danych nie wliczają się te z chińskich platform streamingowych), to tylko o trzydzieści tysięcy więcej niż półfinałowe spotkanie Rosjan przeciwko KRU Esports. To pokazuje, że póki co VALORANT w Europie nie cieszy się aż taką popularnością, jak za oceanem. Spory wpływ na popularność play-offów mistrzostw świata z pewnością miała absencja takich drużyn, jak Sentinels czy Envy, które pożegnały się z rozgrywkami już na etapie fazy grupowej.

Jak oglądalność VCT Champions wypadła na tle PGL Major Sztokholm? Całkiem średnio – nie licząc chińskich platform finał Majora w CS:GO śledziło w picku 2 748 434 użytkowników, to o wiele więcej niż najpopularniejszy mecz na mistrzostwach świata w VALORANCIE. VALORANT Champions oglądało średnio 469 tysięcy osób przed monitorami, natomiast największy turniej CS:GO  w Sztokholmie 593 tysiące.