Nowy gadżet do Dynamike'a, Ładowanie Plecaka, to nie tylko pierwszy crowd control tej postaci, ale też nowe możliwości jej budowania. Jak je wykorzystać?

Ładowanie Plecaka jest zupełnie nowym gadżetem do jednej z najbardziej wymagających postaci w Brawl Stars, Dynamke'a. Jest to jego jedyna możliwość nałożenia kontroli tłumów na przeciwnika. Jego użycie wiąże się z ogłuszeniem wrogów na 1,5 sekundy naszym kolejnym atakiem podstawowym. Jakie daje to nam możliwości?

Ładowanie Plecaka dla początkujących.

Jak w całej grze, ważna jest tutaj odpowiednia technika. Gdy uruchomiamy gadżet, nad głową postaci pojawia się kręcąca aureola, sygnalizująca iż nasz następny atak podstawowy zostanie wzmocniony. Warto więc poćwiczyć aktywowanie go wraz z natychmiastowym użyciem ataku, by nasi przeciwnicy nie zdążyli się zorientować, że stun nadchodzi.

Przed zainteresowaniem się nową zabawką Dynamike'a warto zauważyć, iż wymaga ona dużego opanowania postaci i celności, by była rzeczywiście w naszych rękach użyteczna. W przeciwieństwie do Fidget Spinnera, tutaj musimy umiejętnie trafić w przeciwnika naszym atakiem podstawowym, co nie zawsze jest takie łatwe. Sprawia to, iż Ładowanie Plecaka będzie zdecydowanie mniej użyteczne na postacie, które mają jakiekolwiek możliwości zwiększenia swojej szybkości ruchu. Zwłaszcza w przypadku osób stawiających w grze swoje pierwsze kroki i mających trudności z celowaniem.

Mordercza machina.

Półtora sekundy to zdecydowanie niekrótki okres czasu jak na postać o takiej sile ataku. Celne użycie tego gadżetu pozwala nam na wyeliminowanie prawie wszystkich postaci w pojedynku 1v1. Mając na uwadze, iż jedna z jego gwiezdnych mocy, Demolka, dodaje nam 1 000 obrażeń do umiejętności specjalnej, co wystarcza na one shot aż 10 postaci w grze – Piper, Spike'a, Crowa, Barleya, Colta, Gale'a, Bea, Rico, Nani oraz Brocka – stajemy się istnie morderczą machiną.

Ładowanie Plecaka przysporzy z pewnością dużo radości osobom, które w Dynamike'u upatrzyły sobie swoją główną postać. Pamiętajmy jednak, iż wszystkie kombinacje mocy i gadżetów są sytuacyjne. Jeżeli nie czujecie się na tyle sprawni w posługiwaniu się jego atakiem podstawowym, z pewnością Fidget Spinner i możliwość ucieczki, jaką daje, przysłuży się bardziej, niż skillowe Satchel Charge.