Cieplutki dodatek dla miłośników zielonych, szalonych goblinów, czy też alternatywa dla fanów Minera? Propozycja na lato – kop, kop…

Lato w Clash Royale idealnie pokrywa się z pogodą za oknem. Nie tylko u nas robi się gorąco. Arena też za moment zawrze! Nowa epicka karta, całkiem konkretne zmiany w balansie znanych nam już jednostek – oj będzie się działo.

The Goblin Drill

Co ma wspólnego pokręcona zielona kreatura o błędnym spojrzeniu i potulny grubasek z łopatą? Do tej pory zdawało się, że niewiele. Technologia Goblinów jednak cały czas zaskakuje. The Goblin Drill jest nową jednostką epicką, o koszcie 4 eliksiru. Skonstruowana na podobieństwo budynku, ma nad nim zasadniczą przewagę – można się nią przekopać w dowolne miejsce na mapie, gdzie na 9 sekund zagrzeje miejsca, wypuszczając kolejne Gobliny. Dodatkowo zadaje drobne obrażenia wychodząc spod ziemi i odpychając przeciwników.

 

Balans

Zmiany ponownie objęły znaczącą pulę kart. Jedne są proste, drugie zaś kompletnie odwrócą rozgrywkę.

  • Fire Spirits:
    – koszt zmniejszony z 2 do 1;
    – liczba jednostek zmniejszona z 3 do 1;
    – siła ataku zwiększona o 6%;
    – punkty życia zwiększone o 109%;
    – zasięg skoku zwiększony o 25%;
    – obszar ataku zwiększony o 47%;
  • Furnace:
    – teraz wytwarza 1 odświeżonego Spirita;
    – 2 dodatkowe fale, teraz co 7 sekund;
    – długość życia zmniejszona o 2%;
    Ujednolicenie wszystkich Spiritów do kosztu 1 eliksiru musiało pociągnąć za sobą również zmiany w piecyku. Teraz pojedynczy duszek powinien być w stanie dotrzeć dow wieży pod jej ostrzałem, zadając jednocześnie więcej obrażeń.
  • Elite Barbarians:
    – wizja poszerzona o 9%;
    Zmiana ta czyni ich bardziej podatnych na rozpraszanie. Dodatkowy zasięg pola widzenia powinien sprawić, iż postawione na środek mapy jednostki ściągną siebie uwagę obu Barbarzyńców, a nie tylko jednego z nich.
  • Rascals:
    – pierwszy atak Dziewczynek szybciej o 0.2 sekundy;
  • Giant Skeleton:
    – Podwojona siła ataku względem wież w momencie śmierci;
    Konsekwencje ostatniego nerfa tej postaci okazały się znacznie większe, niż zamierzone i niemalże wyeliminowały tę kartę z gry. Ta pojedyncza zmiana ma to zrekompensować.
  • Cannon:
    – Szybkość ataku zwiększona o 10%;
  • Cannon Cart:
    – Szybkość ataku po zniszczeniu tarczy zwiększona o 10%;
  • Golem:
    – Siła ataku w momencie śmierci zmniejszona o 28%;
    Taka zmiana powinna ułatwić obronę przed nim z użyciem drobnych jednostek, takich jak Miniony lub Archers. Po nerfie wybuch Golema w momencie śmierci nie powinien już ich unicestwiać.
  • Ice Wizard:
    – Punkty życia zmniejszona 3%;
    Ta drobna zmiana sprawia, że Mag będzie możliwy do zdjęcia z użyciem Fireballa.