Cieplutki dodatek dla miłośników zielonych, szalonych goblinów, czy też alternatywa dla fanów Minera? Propozycja na lato – kop, kop…
Lato w Clash Royale idealnie pokrywa się z pogodą za oknem. Nie tylko u nas robi się gorąco. Arena też za moment zawrze! Nowa epicka karta, całkiem konkretne zmiany w balansie znanych nam już jednostek – oj będzie się działo.
The Goblin Drill
Co ma wspólnego pokręcona zielona kreatura o błędnym spojrzeniu i potulny grubasek z łopatą? Do tej pory zdawało się, że niewiele. Technologia Goblinów jednak cały czas zaskakuje. The Goblin Drill jest nową jednostką epicką, o koszcie 4 eliksiru. Skonstruowana na podobieństwo budynku, ma nad nim zasadniczą przewagę – można się nią przekopać w dowolne miejsce na mapie, gdzie na 9 sekund zagrzeje miejsca, wypuszczając kolejne Gobliny. Dodatkowo zadaje drobne obrażenia wychodząc spod ziemi i odpychając przeciwników.
Balans
Zmiany ponownie objęły znaczącą pulę kart. Jedne są proste, drugie zaś kompletnie odwrócą rozgrywkę.
- Fire Spirits:
– koszt zmniejszony z 2 do 1;
– liczba jednostek zmniejszona z 3 do 1;
– siła ataku zwiększona o 6%;
– punkty życia zwiększone o 109%;
– zasięg skoku zwiększony o 25%;
– obszar ataku zwiększony o 47%; - Furnace:
– teraz wytwarza 1 odświeżonego Spirita;
– 2 dodatkowe fale, teraz co 7 sekund;
– długość życia zmniejszona o 2%;
Ujednolicenie wszystkich Spiritów do kosztu 1 eliksiru musiało pociągnąć za sobą również zmiany w piecyku. Teraz pojedynczy duszek powinien być w stanie dotrzeć dow wieży pod jej ostrzałem, zadając jednocześnie więcej obrażeń. - Elite Barbarians:
– wizja poszerzona o 9%;
Zmiana ta czyni ich bardziej podatnych na rozpraszanie. Dodatkowy zasięg pola widzenia powinien sprawić, iż postawione na środek mapy jednostki ściągną siebie uwagę obu Barbarzyńców, a nie tylko jednego z nich. - Rascals:
– pierwszy atak Dziewczynek szybciej o 0.2 sekundy; - Giant Skeleton:
– Podwojona siła ataku względem wież w momencie śmierci;
Konsekwencje ostatniego nerfa tej postaci okazały się znacznie większe, niż zamierzone i niemalże wyeliminowały tę kartę z gry. Ta pojedyncza zmiana ma to zrekompensować. - Cannon:
– Szybkość ataku zwiększona o 10%; - Cannon Cart:
– Szybkość ataku po zniszczeniu tarczy zwiększona o 10%; - Golem:
– Siła ataku w momencie śmierci zmniejszona o 28%;
Taka zmiana powinna ułatwić obronę przed nim z użyciem drobnych jednostek, takich jak Miniony lub Archers. Po nerfie wybuch Golema w momencie śmierci nie powinien już ich unicestwiać. - Ice Wizard:
– Punkty życia zmniejszona 3%;
Ta drobna zmiana sprawia, że Mag będzie możliwy do zdjęcia z użyciem Fireballa.