Nerfy, buffy, lekkie zmiany. Już za parę dni nadchodzi kwietniowy balans, a wraz z nim odrobina przewrotów na clashowej arenie.
Kwietniowy balans to jedna z sześciu zapowiedzianych na ten rok aktualizacji tego typu. Aż 13 kart objętych zmianami, w tym 2 częściową przebudową. Co dokładnie nas czeka?
Nerfy
Zacznijmy od rzeczy mniej przyjemnych dla miłośników niektórych kart. A jest tu w czym przebierać. Najwięcej kart zostało bowiem dotkniętych osłabieniem.
- Tombstone – częstotliwość wypuszczania jednostek zmniejszona o 0.2 sekundy;
- Valkyrie – punkty życia -4%;
- Ram Rider – efekt pułapki zredukowany z 85% do 70%;
- Graveyard – zmniejszona ilość wypuszczanych szkieletów o 1;
- Mega Knight – siła ataku przy stawianiu jednostki mniejsza o 20%;
- Archer Queen – boost do szybkości ataku zredukowany z 200% do 180%;
Boosty
Po osłabieniach czas na wzmocnienia. I tu czeka nas niemało niespodzianek.
- Ice Spirit – czas trwania zamrożenia zwiększony o 30% (z 1 sekundy na 1.3 sekundy);
- Archers – szybkość ataku zwiększona o 9%;
- Mirror – odbijane karty będą dostawały +2 poziomy, zamiast +1;
- Giant Skeleton – szybkość ataku +7%, punkty życia +7%
Reworki
Na sam koniec najbardziej soczyste zmiany. Jedna z nich dotyka nieco zapomnianej w grze w karty, druga zaś jednego z wodzących tanków.
- Elixir Collector:
- dodano uzupełnianie eliksiru o 1 w momencie destrukcji,
- czas życia zmniejszono z 70 sekund na 65 sekund,
- generowanie eliksiru spowolniono z 8,5 sekundy na 9 sekund;
- Electro Giant:
- koszt zmniejszony z 8 na 7 eliksiru;
- punkty życia zmniejszone o 15%;
- siła ataku zmniejszona o 15%;