Wlatujemy w nowy sezon w Clah Royale, a wraz z nim witamy także zmiany w balansie niektórych kart. Czym uraczy nas kuchnia Egzekutora?

Kuchnia Egzekutora brzmi dość ostro… I całkiem niebezpiecznie. Jakie smaki gotuje nam w swoim kotle na sezon 27 i czego powinniśmy wypatrywać w dzisiejszym balansie?

Darmowe nagrody sezonowe

Tradycyjnie, w obrębie nowego sezonu mamy do zgarnięcia kilka soczystych nagród – tych darmowych i tych w ramach odpłatnej przepustki.

  • 1 Rzadką Księgę Kart
  • 10 Epickich Dzikich Kart
  • 20 Rzadkich Dzikich Kart
  • 100 Powszechnych Dzikich Kart
  • 2 Klucze do skrzynek
  • 25 skrzynek
  • 1 Legendarną Dziką Kartę

Nagrody za 27 Pass Royale

  • Unikalna skórka kuchenna dla wież
  • Emotikonka z pocałunkiem szefa kuchni Egzekutora
  • 1 Księga Ksiąg
  • 1 Magiczna Moneta
  • 2 Klucze do skrzynek
  • 1 Legendarna Dzika Karta
  • Epickie Dzikie Karty
  • Rzadkie Dzikie Karty
  • Powszechne Dzikie Karty
  • 40,000 Złota
  • 4 Tokeny Wymiany
  • Bonusowy Bank Złota (do 25,000 Złota)

Balans

Dzisiejsza przerwa techniczna niesie za sobą spory kocioł zmian w balansie kart. Niektóre zmiany mają za zadanie nieco przywrócić karty do łask graczy i nadać im szerszego zastosowania. Inne zaś dostają lekkiego prztyczka w nos. Na co powinniśmy zwrócić uwagę wchodzą na arenę w nowym sezonie?

Nerfy:
  • Tesla: czas życia skrócony z 35 sekund do 30;
  • Mother Witch: punkty życia zmniejszone o 4%;
  • Electro Giant: punkty życia zmniejszone o 4%;
  • Bomber: zasięg ataku zmniejszony o 0,5 jednostki;
  • Fire Spirit: obszar zadawanych obrażeń zmniejszony z 2500 do 2300;
  • Royal Giant: pierwszy atak zadawany o 0,2 sekundy wolniej;
  • Goblin Drill: 1 goblin mniej pojawiający się przy zniszczeniu budynku;
Buffy:
  • Royale Hogs: siła ataku zwiększona o 6%;
  • Giant Snowball: zasięg odepchnięcia zwiększony z 1500 do 1800;
  • Tombstone: 1 więcej szkielet pojawiający się przy zniszczeniu budynku;
  • Hunter: pierwszy atak zadawany o 0,2 sekundy szybciej;
  • Guards: siła ataku zwiększona o 12%;
  • Bombtower: czas życia zwiększony z 25 sekund do 30;
Zmiany w mechanice:
  • Night Witch:
    • Nietoperze nie wyskakują już przy zabiciu Wiedźmy;
    • Pierwszy nietoperz pojawia się nie po 4 sekundach, a po 1;
    • Częstotliwość pojawiania się nietoperzy zwiększona z 7 do 5 sekund;
  • Poison:
    • Zmniejszenie szybkości przemieszczania się jednostek na jego obszarze o 15%;
  • Goblins:
    • Gobliny będą się teraz pojawiać w pewnej odległości od siebie;