Wlatujemy w nowy sezon w Clah Royale, a wraz z nim witamy także zmiany w balansie niektórych kart. Czym uraczy nas kuchnia Egzekutora?
Kuchnia Egzekutora brzmi dość ostro… I całkiem niebezpiecznie. Jakie smaki gotuje nam w swoim kotle na sezon 27 i czego powinniśmy wypatrywać w dzisiejszym balansie?
Darmowe nagrody sezonowe
Tradycyjnie, w obrębie nowego sezonu mamy do zgarnięcia kilka soczystych nagród – tych darmowych i tych w ramach odpłatnej przepustki.
- 1 Rzadką Księgę Kart
- 10 Epickich Dzikich Kart
- 20 Rzadkich Dzikich Kart
- 100 Powszechnych Dzikich Kart
- 2 Klucze do skrzynek
- 25 skrzynek
- 1 Legendarną Dziką Kartę
Nagrody za 27 Pass Royale
- Unikalna skórka kuchenna dla wież
- Emotikonka z pocałunkiem szefa kuchni Egzekutora
- 1 Księga Ksiąg
- 1 Magiczna Moneta
- 2 Klucze do skrzynek
- 1 Legendarna Dzika Karta
- Epickie Dzikie Karty
- Rzadkie Dzikie Karty
- Powszechne Dzikie Karty
- 40,000 Złota
- 4 Tokeny Wymiany
- Bonusowy Bank Złota (do 25,000 Złota)
Balans
Dzisiejsza przerwa techniczna niesie za sobą spory kocioł zmian w balansie kart. Niektóre zmiany mają za zadanie nieco przywrócić karty do łask graczy i nadać im szerszego zastosowania. Inne zaś dostają lekkiego prztyczka w nos. Na co powinniśmy zwrócić uwagę wchodzą na arenę w nowym sezonie?
Nerfy:
- Tesla: czas życia skrócony z 35 sekund do 30;
- Mother Witch: punkty życia zmniejszone o 4%;
- Electro Giant: punkty życia zmniejszone o 4%;
- Bomber: zasięg ataku zmniejszony o 0,5 jednostki;
- Fire Spirit: obszar zadawanych obrażeń zmniejszony z 2500 do 2300;
- Royal Giant: pierwszy atak zadawany o 0,2 sekundy wolniej;
- Goblin Drill: 1 goblin mniej pojawiający się przy zniszczeniu budynku;
Buffy:
- Royale Hogs: siła ataku zwiększona o 6%;
- Giant Snowball: zasięg odepchnięcia zwiększony z 1500 do 1800;
- Tombstone: 1 więcej szkielet pojawiający się przy zniszczeniu budynku;
- Hunter: pierwszy atak zadawany o 0,2 sekundy szybciej;
- Guards: siła ataku zwiększona o 12%;
- Bombtower: czas życia zwiększony z 25 sekund do 30;
Zmiany w mechanice:
- Night Witch:
- Nietoperze nie wyskakują już przy zabiciu Wiedźmy;
- Pierwszy nietoperz pojawia się nie po 4 sekundach, a po 1;
- Częstotliwość pojawiania się nietoperzy zwiększona z 7 do 5 sekund;
- Poison:
- Zmniejszenie szybkości przemieszczania się jednostek na jego obszarze o 15%;
- Goblins:
- Gobliny będą się teraz pojawiać w pewnej odległości od siebie;