Złote bilety, 6 tygodni w wersji roboczej, a na koniec Wielki Finał…? Clash Royale League wchodzi w nowy rok z pewnymi zmianami.

Clash Royale League, pod zmienioną nazwą, towarzyszyć nam będzie na scenie esportowej już piąty rok z rzędu. Zespół, odpowiedzialny za największe wydarzenie związane ze słynnym tytułem mobilnym, każdorazowo przychodzą do nas z pewnymi nowościami. Liga ta więc z pewnością nie jest czymś nudnym i monotonnym. Jednak czy zawsze da się lubić?

Złote Bilety

Wciągu ostatniego roku Supercell wspierał ponad 35 międzynarodowych i lokalnych turniejów z Clash Royale. Od tego roku postanowiono dodatkowo zwiększyć to wsparcie, integrując niektóre z tych wydarzeń bezpośrednio z CRL.

Złote bilety są nową metodą kwalifikacji do Wielkiego Finału. Łącznie do zebrania będzie ich 16. Połowa z nich właśnie za pośrednictwem 8 wiodących lig. Z zapowiedzi można wywnioskować, że wśród nich znajdą się m. in.: ESL, Queso Cup, Bren Chong's Cup up oraz RoyaleMSTRS.

Co zaś wiemy na pewno?

  • Każda walka o Złoty Bilet odbędzie się w formacie 1v1 Duel.
  • Każdy z wytypowanych turniejów będzie okraszona pulą nagród o łącznej wartości 50 000$.

6 Tygodni Clash Royale League

Czyli coś, czego nazwa jest jeszcze w procesie tworzenia… Niemniej wraz z brakiem nazwy wstępuje tu też brak jakichkolwiek szerszych informacji na temat tego formatu. Będzie nowy, będzie trwał ciągiem 6 tygodni i będzie bazował na module wbudowanym w grze. Start w sierpniu. W trakcie trwania wydarzenia pojawią się specjalne wyzwania i turnieje, które pozwolą zawodnikom zakwalifikować się do Wielkiego Finału. To właśnie tu zawartych jest pozostałych 8 Złotych Biletów.

16 zawodników wytypowanych z obu formatów zmierzy się w Finałach na koniec sezonu.

Jakie korzyści niesie za sobą nowy format?

Całe to przedsięwzięcie sprawia, iż twórcy niektórych wydarzeń mogą się spodziewać większego wsparcia ze strony wydawcy. Celem jest zwiększenie i wzmocnienie społeczności Clash Royale, zarówno globalnie, jaki i lokalnie. Ważne jest tu też umożliwienie dostępu do otwartego współzawodnictwa każdemu graczowi, który jest tym zainteresowany.