Wbiliście już satysfakcjonujące poziomy na postaciach i zaczęliście planować wakacje…? Buzz i Griff nie pozwolą Wam tak łatwo odpocząć.

Buzz i Griff to świeża bryza w ostatniej aktualizacji Brawl Stars. Dwie nowe postaci do wbicia zapewne niejednemu graczowi pokrzyżują ambitne plany odpoczęcia od telefonu w tę słoneczną pogodę. Czegóż się jednak nie robi dla gry, prawda?

Buzz

Nieporadny ratownik parku wodnego Velocirapids, o chromatycznej rzadkości. Duże gabaryty w połączeniu z krótkimi nóżkami i rączkami czynią go nieco niezdarnym, jednak stoi twardo na straży panujących zasad. Niesie pomoc i ochoczo mówi innym… Czego nie powinni robić.

Jego atakiem podstawowym jest Buzzi – pięć szybkich, krótkodystansowych ataków od lewej do prawej. Jego super umiejętność, Torpedowy Rzut, pozwala mu doskoczyć w miejsce wyrzuconej wcześniej bojki. Jeżeli w jej zasięgu są przeciwnicy, ogłusza ich na okres czasu zależny od przebytej drogi w czasi skoku. Buzz może swoją umiejętność specjalną ładować pasywnie, korzystając z obecności otaczających go wrogów.

Użycie boi zapasowej powoduje natychmiastowe naładowanie umiejętności specjalnej. Przypłaca się to jednak brakiem ogłuszenia przy kolejnym jej użyciu.

Znamy też dwie gwiezdne moce postaci: Wzmocnienie Torpedy oraz Bystre Oko. Pierwsza wydłuża minimalny czas trwania ogłuszenia o 0.5 sekundy, podczas gdy druga zwiększa obszar pasywnego ładowania super ataku o 33%.

Griff

Chrońcie portfele, przed Wami zachłanne szefisko Edgara i Colette. Niby rzuca pieniędzmi na prawo i lewo, ale dlaczego podkrada je najpierw z napiwków swoich pracowników…? Griff jest epickim zadymiarzem, którego atakiem podstawowym jest Rzut Monetą (tak, tą najpierw podwędzoną ze słoika w sklepie z prezentami). Rozrzuca na boi 9 monet, które oddalają się od siebie w miarę lotu. To oznacza, że im dalej, tym większy obszar ich ataku.

Griff udowadnia, że nawet Wypłata może być zabójcza. Tylko chyba nie do końca w taki sposób, w jaki byśmy tego oczekiwali. Jego super umiejętność polega na rzucaniu banktonami, które następnia wracają do niego, ponownie zadając obrażenia. Im dalej od szefa, tym większa siła ataku.

Skarbonka wypchana petardami to naprawdę upiorny gadżet. Z pewnością powstrzyma potencjalnych złodziejaszków. Wyrzucona zadaje 1000 punktów obrażeń obszarowych i niszczy ściany. Gwiezdne moce skoncentrowane są na typowym wzmocnieniu postaci. Reszty Nie Trzeba przyspiesza ataki podstawowe postaci, skracając jednocześnie o 35% czas pełnej salwy. Łeb Do Interesów zaś regeneruje co 2 sekundy 7% brakujących punktów życia.