Tuż za rogiem nowy sezon, a co za tym idzie, czas na parę zmian. Balans na sezon 12 już wszedł w życia i można go z wolna testować.
Balans to najważniejszy element każdej gry. Tym razem doczekaliśmy się w Brawl Stars dość drastycznych zmian. Oprócz buffów i nerfów pokazał się też całkiem spory rework postaci.
Buffy
Bibi:
- bazowe HP zwiększone z 4200 na 4400
- bazowa siła ataku zwiększona z 1300 na 1400
Bo:
- szybkość pocisków na podstawowym ataku zwiększona o 7%
Griff
- Reszty nie trzeba: 35->25% zwiększona szybkość
- zwiększone bazowe przeładowania o 50 ms; Griff może teraz przeładowywać amunicję szybciej, bez konieczności używania Star Power
- Łeb do interesów: 10-15% zwiększone leczenie
Lou:
- Supercool to teraz podstawowa umiejętność, ale z 90% efektywnością
- nowe Supercool zwiększa zamrożenie o 33%
- nowa gwiezdna moc: Hipotermia – im większe zamrożenie tym mniejsza siła ataku przeciwnika; skaluje się do 50%
Squeak:
- Nakręcenie od teraz zwiększa również siłę następnego ataku
- Pozostałości teraz trwają 5 sekund dłużej i pozostawiają za sobą, obok wizji, spowolniający obszar
Nerfy
Spike:
- Lecznicza roślina dostaje zmniejszone leczenie z 3500 do 1750
Byron:
- ładowanie super ataku spowolnione z 3 do 4 podstawowych ataków
Fang:
- podstawowa ilość punktów życia zmniejszona z 4500 do 4300
- siła ataku super umiejętności zmniejsza z 1200 na 1000
- czas trwania stuna Kopniaka z półobrotu skrócony o 0.5 sekundy
- Raźne kopniaki już nie resetują umiejętności specjalnej na pupilach
Eve:
- szybkość pocisków zmniejszona z 3700 do 3500
- podstawowa ilość punktów życia zmniejszona z 3000 na 2900
- podstawowa siła ataku zmniejszona z 400 na 370
Gale:
- zmniejszony czas trwania stuna na Ryku wichru z 1.5 na 1.25 sekundy
Zmiany
Surge:
- usunięto gadżet teleportujący
- od teraz może skakać na krókie dystance także w trakcie używania super mocy
- gadżet numer 1: Fala mocy – zwiększa poziom Surge'a o 2 na 10 sekund
- gadżet numer 2: Tarcza energetyczna – z następnych nadchodzących ataków wciągu 5 sekund Surge pochłania 80% zadanych obrażeń i używa energii do przeładowania 3 amunicji
Dodatkowo przedmiot odpowiadający za odporność zamieniono na wizję. Ujawnia on przeciwników na kilka sekund po tym, jak zostaną trafieni umiejętnością.