Krótka przerwa techniczna, a w niej poprawa jakości gry na Super City Rampage oraz skromny balans niektórych postaci. Co dostało bufa, a co nerfa?

Podczas zapowiedzianej dzisiaj z rana przerwy technicznej wprowadzonych zostanie kilka poprawek celem usprawnienia jakości gry na Super City Rampage oraz skromny balans niektórych postaci.

Co nowego na SCR?

Przede wszystkim został poprawiony błąd, który sprawiał, iż potwór nie atakował graczy będąc na rage'u mając dokładnie 75% punktów życia.
Dodatkowo od tej pory gra zostanie zaliczona jako przegrana, jeżeli maksymalny czas serwerowy meczu przekroczy 13 minut.

Balans

Crow – zwiększony zostaje czas trwania Spowalniającej Toksyny z 2,5 na 3,5 sekundy. W tym momencie umiejętność zdąży zaatakować 7 razy, zamiast 5.

Gale – zmniejszona zostaje siła ataku podstawowego z 320 na 280. Spowolnione ładowania super umiejętności z 10 ataków do 12. Co za tym idzie nie będzie już w stanie zdjąć na 3 ataki podstawowe następujących postaci: Sandy, Bibi, Emz, Shelly, Mortis, Bo, Gene, Tara.

Mr. P – zmniejszona podstawowa ilość życia z 2800 do 2200. Zmniejszona ilość życia podstawowego porterów z 1500 na 1400. Zmniejszona ilość życia bazy porterów z z 3920 na 3080. Teraz wystarczą jedynie 3 ataki podstawowe, by się jej pozbyć z mapy.

Piper – zmniejszony zasięg domowego przepisu o 15%.

Surge – zmniejszona ilość życia z 3100 na 2800. Zmniejszony zasięg pocisków rozchodzących się na boki w jego ataku obszarowym  o 25%.