Flash Wolves poległo w starciu z Misfits i tym samym straciło jakiekolwiek szanse na awans do playoffów. Europejska formacja tym samym jest bardzo bliska awansu do ćwierćfinału.

Misfits Gaming

United Kingdom Alphari – Cho'Gath
United Kingdom Maxlore – Gragas
Germany PowerOfEvil – Cassiopeia
France Hans Sama – Xayah
Korea, Republic of IgNar – Thresh

vs.

Flash Wolves

Shen – MMD Taiwan, Province of China
Jarvan IV – Karsa Taiwan, Province of China
Ryze – Maple Taiwan, Province of China
Tristana – Betty Taiwan, Province of China
Rakan – SwordArT Taiwan, Province of China

Flash Wolves po raz kolejny postanowiło we wczesnej fazie spotkania zapewnić przewagę Maple, który następnie swoimi rotacjami miał dać wygraną swojej formacji. Głównym obszarem zainteresowania drużyny z Tajwanu w dalszym ciągu miała być dolna aleja. Misfits zdecydowało się zagrać Threshem na pozycji wspierającej, tym samym zostali pierwszą formacją w głównej fazie Mistrzostw Świata, która zdecydowała się zagrać kompozycją bez Ardent Censer.

Od pierwszych minut wilki dobrze realizowały swój plan na to spotkanie. Karsa faktycznie paroma dobrymi akcjami na środkowej alei zapewnił prowadzenie w złocie Maple. Agresja skierowana na dolną aleję tylko powiększyła przewagę mistrzów LMS nad swoimi rywalami. Dodatkowo świetna kontrola nad smokami sprawiła, że jeszcze we wczesnej fazie spotkania na ich konto wpadły dwa piekielne stwory. Misfits w takiej sytuacji zostało zmuszone do przejścia do obrony, jednak przez to oddali swoim rywalom pierwszego barona.

Wzmocnienie od Nashora minimalnie przyspieszyło spotkanie, gdyż Flash Wolves nie było w stanie z jego pomocą zniszczyć inhibitora rywala. W dalszym ciągu to oni kontrolowali spotkanie i kwestią czasu wydawało się, to kiedy zdobędą na swoje konto pierwsze punkty. Chwilę później zdołali także zabezpieczyć trzeciego piekielnego smoka, jednak wtedy ich rywale podjęli bardzo ryzykownego barona. Wykorzystując swojego bohatera, Alphari pożarł bestię, a chwilę później jego drużyna wykończyła Karse. Przewaga pozycji zapewniła Misfits natychmiastową możliwość zniszczenia dwóch wież.

W tym momencie zaczęły wychodzić problemy Flash Wolves z grą w obronie. SwordArt próbował zainicjować starcie zespołowe, jednak skończyło się to tylko i wyłącznie jego śmiercią, co pozwoliło formacji z Europy zniszczyć dwa inhibitory. Kolejny błąd wspierającego Flash Wolves przy starszym smoku sprawił, że po raz kolejny on umarł, a dla Misfits otworzyła się okazja do zakończenia spotkania, szczególnie po kolejnej pomyłce Bettyego, który źle obliczył możliwości Thresha i także zginął. Misfits zwiększyło swoje szanse na wyjście z grupy, tym samym eliminując wilki z rozgrywek.