Riot Games odkrywa kolejne zmiany związane z przedsezonem. Tym razem jest to ważna wiadomość dla leśników, wszak sporo nowości wprowadzone zostanie do obozów w dżungli.
Sukcesywnie dowiadujemy się o kolejnych zmianach wprowadzonych w nadchodzącym przedsezonie. Dowiedzieliśmy się już, że nastąpi istna rewolucja w systemie budowania postaci i samych przedmiotach, zmieniony zostanie interfejs sklepu oraz polecane przedmioty. Dodatkowo na tapet trafi leczenie, wszak Riot doszedł do wniosku, że przywracanie zdrowia jest obecnie zbyt silną mechaniką.
Dziś dowiedzieliśmy się, że zmiany nie ominą również leśników i ich otoczenia. Mark Yetter, główny projektant rozgrywki w League of Legends, na swoim twitterze poinformował, że wszystkie potwory w lesie otrzymają nowe wartości życia, wytrzymałości i prędkości poruszania się. Ma to na celu osłabić kite'owanie oraz nadać więcej sensu w budowaniu przebicia pancerza i odporności na magię na junglerach.
Oto zmiany, o których mowa:Podsumowanie zdrowia wszystkich campów:
- Wzmocnienia (blue i red): 2100-3675 >>> 1800-3150
- Gromp: 2100-3450 >>> 1650-2640
- Duży wilk: 1300-2275 >>> 1200-2220
- Mały wilk: 400-680 >>> 480-888
- Duży raptor: 700-1225 >>> 800-1760
- Mały raptor: 400-680 >>> 425-723
- Duży Krug: 1250-2188 >>> 1050-1785
- Średni Krug: Bez zmian
- Mini Krug: Bez zmian
- Scuttle Crab: 1200-2560 >>> 1000-2134 (+ tarcza o wartości 60% maksymalnego HP)
Zmiany w prędkości poruszania się:
- Wilki: 450 >>> 525
- Duży raptor: 350 >>> 450
- Małe raptory: 450 >>> 525
- Wzmocnienia: 180 >>> 275
- Duży Krug: 185 >>> 250
- Średni Krug: 285 >>> 350
- Mini Krug: 335 >>> 400
Dodatkowo zajdą zmiany w trzech campach – Krugach, Krabach oraz Grompie. Te pierwsze, według Riot Games, dają zbyt mała nagrodę jeśli chodzi o średnie i małe „golemki”. Przez to w przedsezonie otrzymywać będziemy za nie więcej złota oraz punktów doświadczenia. Jeśli chodzi o kraba, to będzie miał on zdecydowanie mniejszą odporność na ataki, lecz zyska pokaźną tarczę – spokojnie, będzie można ją usunąć jednym efektem kontroli tłumu. Na koniec wielka żaba nie będzie zadawała zwiększonych obrażeń w pierwszych trzech atakach, a dodatkowo będzie leczył po zabiciu. Oto dokładne zmiany:
Krugi:
- Doświadczenie ze średnich krugów: 18-24.3 -> 10-13.5
- Złoto ze średnich krugów: 13 -> 17
- Doświadczenie z małych krugów: 14-18.9 -> 18-24.3
- Złoto z małych krugów: 9 -> 12
Kraby:
- Posiada tarczę równą 60% maksymalnego zdrowia, zamiast 60 punktów pancerza.
- W momencie nałożenia efektu kontroli tłumu traci tarczę.
- Nie daje już many i zdrowia osobie, która go zlikwidowała.
Gromp:
- Pierwsze trzy ataki nie są już zadawane ze zwiększoną prędkością i nie zadają zwiększonych o 50% obrażeń.
- Gromp od teraz przyznaje manę i zdrowie osobie, która je zlikwidowała.
- Obrażenia Grompa zostają zmienione:
– Bazowe AD: 70 -> 80
– Skalowanie AD: 1.3 do 3.7 -> 1 do 3.16