Riot Games podzieliło się planami na nadchodzący przedsezon. Plany na nowe smoki mogą zdziwić niejednego gracza League of Legends.

Podsumowanie sezonu 11

Amerykańskie studio przed zdradzeniem możliwych zmian przed sezonem 12, podzieliło się swoimi przemyśleniami dotyczącymi sezonu 11 po wypuszczeniu zupełnie nowych przedmiotów. Twórcy League of Legends są przekonani, że gra znajduje się w dobrym miejscu. Głównym tematem był balans nowych postaci, wypuszczonych w minionym roku. Riot twierdzi, że według statystyk nowi bohaterowie nie odbiegają od tych które pojawiły się kilka lat temu. Mimo to jest świadome, że współczynnik zwycięstw to nie wszystko i postara się wysłuchać społeczność jeśli chodzi m.in. o odczucie gry przeciwko nowym postaciom.

W skrócie – Riot nie sądzi, że ich nowi bohaterowie są „OP”, po prostu ich styl różni się od starszych bohaterów. Mimo to studio planuje zająć się takimi postaciami jak Orianna, które nie mogły się odnaleźć w sezonie 11 przez cały jego okres.

Nowe przedmioty mityczne dla tanków i casterów

League of Legends jest jak dom – czasem potrzebuje kompletnej renowacji – powiedział główny projektant rozgrywki LoL-a, tłumacząc ubiegłoroczne wprowadzenie nowych itemów. Tegoroczny preseason będzie bardziej jak dostawienie nowych mebli, dzięki którym lepiej będzie się wszystkim żyło.

Jednym z nich będą nowe mityczne przedmioty. W planach jest dodanie Mythica dla agresywnych tanków, który będzie gwarantował zwiększenie obrażeń na przeciwnikach po ich unieruchomieniu. Poza tym Riot rozmyśla nad itemem mitycznym dla casterów, który będzie zmniejszał otrzymywane obrażenia, aby lepiej radzili sobie przeciwko asasynom.

Nowe przedmioty legendarne

Asasyni nie zostaną zapomniani w przedsezonie. Zabójcy otrzymają przedmioty legendarne, które będą gwarantować Ability Haste oraz skrócenie czasu odnowienia umiejętności ostatecznej gdy wyeliminują oponenta.

Dopieszczeni zostaną również tanki zużywający duże ilości many, dzięki nowemu przedmiotowi składanemu z łezki, który będzie dawał tarczę w zależności od posiadanej many. Ostatnim z zapowiedzianych przedmiotów legendarnych będzie item dla magów, który będzie zwiększał ich obrażenia gdy oponent niedawno otrzymał tarcze.

Gra na mapie jeszcze ważniejsza

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Riot Games wprowadzi premię za robienie objective'ów na mapie. Jeśli przeciwna drużyna prowadzi w złocie, a wy weźmiecie wieżę, smoka albo barona, otrzymacie za to dodatkową pulę złota podzieloną na całą drużynę. Ma to być ważny punkt strategii do robienia comebacków.

Smoki zombie oraz teleportujące

Zdecydowanie największą zmianą w przedsezonie będzie wprowadzenie dwóch dodatkowych żywiołów smoków – Hextech oraz Chemtech. Oto bonusy jakie będą gwarantować nowe potwory:

  • Hextech Dragon:
    eliminacja: dodatkowa prędkość ataku oraz ability hase
    zmiana mapy: utworzenie się portali, teleportujących gracza między nimi
    dusza: spowalniający piorun (jak kiedyś statikk shiv)
  • Chemtech Dragon:
    eliminacja: zwiększenie obrażeń na małym HP
    zmiana mapy: strefy kamuflażu
    dusza: przywraca do życia gracza po wyeliminowaniu (jak pasywa Siona) ale można używać wszystkich czarów

 

Achievementy

2022 przyniesie do League of Legends system „achievementów”, które są doskonale znane w świecie gamingu. Krótko mówiąc, gracze League of Legends będą mogli wykonywać zadania zaprojektowane na dłuższą metę, aby zdobywać „punkty osiągnięć” i wydawać je na przedmioty kosmetyczne. Jako przykład takiego wyzwania podano „zdobycie 120 odznak S w trybie ARAM”. Wraz z osiągnięciami rozbudowana zostanie personalizacja profilu, abyście mogli chwalić się zdobytymi tytułami. Chodzi tutaj głównie o ekran poczekalni oraz ładowania się gry.