Do kolejnej pełnoprawnej aktualizacji zostało jeszcze dużo czasu, wszak zostanie wprowadzona dopiero po nowym roku. Mimo to już poznaliśmy pierwsze plany na patch 11.1.
Zgodnie z zapowiedziami, zespół Riot Games szykujący patch 11.1 skupi się na zmniejszeniu nagłych obrażeń zadawanych w krótkim czasie. Zapewnić ma to modyfikacja nowych przedmiotów mitycznych skierowanych dla Assassynów, lecz według zapewnień nie zmniejszy to ogólnej ilości damage'u, a wydłuży okres potrzebny na jego zadanie.
Oto jak prezentują się planowane zmiany:
- Duskblade of Draktharr:
– Nightstalker (pasywne) obrażenia: 100 (+30% bonus AD) >>> 65 (+25% bonus AD)
– AD 55 >>> 60 - Prowler's Claw:
– Sandswipe (aktywacja) obrażenia: 100 (+30% bonus AD) >>> 65 (+25% bonus AD)
– Ability Haste: 10 >>> 20 - Hextech Rocketbelt
– Supersonic (aktywacja) obrażenia: 175-250 (+15% AP) >>> 125 (+15% AP)
– AP: 80 >>> 90
– Zdrowie: 250 >>> 350 - Night Harvester
– Soulrend (pasywne) obrażenia: 125-200 (od poziomu) +15% AP >>> 125 (+15% AP)
– AP: 80 >>> 90
– Zdrowie: 250 >>> 30 - Trinity force:
– AD: 35 >>> 25
– Ability haste: 10 >>> 20 - Goredrinker:
– Obrażenia aktywacji: 110% całkowitego AD >>> 100% całkowitego AD
– Thirsting Slash Heal (za każdego czempiona): 20% całkowitego AD (+12% brakującego zdrowia) >>> 25% całkowitego AD (+12% brakującego zdrowia)
– Leczenie obliczane jest teraz po kolei za każdego trafionego czempiona, co oznacza, że każdy kolejny trafiony bohater zapewnia trochę mniejsze leczenie. - Stridebreaker:
– Obrażenia aktywacji: 110% całkowitego AD >>> 100% całkowitego AD
– AD: 50 >>> 45
– Ability Haste: 10 >>> 20