Do kolejnej pełnoprawnej aktualizacji zostało jeszcze dużo czasu, wszak zostanie wprowadzona dopiero po nowym roku. Mimo to już poznaliśmy pierwsze plany na patch 11.1.

Zgodnie z zapowiedziami, zespół Riot Games szykujący patch 11.1 skupi się na zmniejszeniu nagłych obrażeń zadawanych w krótkim czasie. Zapewnić ma to modyfikacja nowych przedmiotów mitycznych skierowanych dla Assassynów, lecz według zapewnień nie zmniejszy to ogólnej ilości damage'u, a wydłuży okres potrzebny na jego zadanie.

Oto jak prezentują się planowane zmiany:

  • Duskblade of Draktharr:
    – Nightstalker (pasywne) obrażenia: 100 (+30% bonus AD) >>> 65 (+25% bonus AD)
    – AD 55 >>> 60
  • Prowler's Claw:
    – Sandswipe (aktywacja) obrażenia: 100 (+30% bonus AD) >>> 65 (+25% bonus AD)
    – Ability Haste: 10 >>> 20
  • Hextech Rocketbelt
    – Supersonic (aktywacja) obrażenia: 175-250 (+15% AP) >>> 125 (+15% AP)
    – AP: 80 >>> 90
    – Zdrowie: 250 >>> 350
  • Night Harvester
    – Soulrend (pasywne) obrażenia: 125-200 (od poziomu) +15% AP >>> 125 (+15% AP)
    – AP: 80 >>> 90
    – Zdrowie: 250 >>> 30
  • Trinity force:
    – AD: 35 >>> 25
    – Ability haste: 10 >>> 20
  • Goredrinker:
    – Obrażenia aktywacji: 110% całkowitego AD >>> 100% całkowitego AD
    – Thirsting Slash Heal (za każdego czempiona): 20% całkowitego AD (+12% brakującego zdrowia) >>> 25% całkowitego AD (+12% brakującego zdrowia)
    – Leczenie obliczane jest teraz po kolei za każdego trafionego czempiona, co oznacza, że każdy kolejny trafiony bohater zapewnia trochę mniejsze leczenie.
  • Stridebreaker:
    – Obrażenia aktywacji: 110% całkowitego AD >>> 100% całkowitego AD
    – AD: 50 >>> 45
    – Ability Haste: 10 >>> 20