Riot Games podzieliło się szczegółami dotyczącymi nadchodzącej aktualizacji. Trzeba przyznać, że niektóre wzmocnienia robią wrażenie.
Zgodnie z tradycją, niedługo po udostępnieniu wstępnych planów, Riot Games chwali się szczegółami, które już niedługo mogą pojawić się na oficjalnych serwerach. Przypomnijmy, że patch 12.7 zostanie opublikowany już w przyszłą środę, czyli 13 kwietnia.
Oto lista zmian (niektóre mogą być dostosowane przed oficjalną premierą):
Wzmocnienia bohaterów
- Gwen
– E – zwrot czasu odnowienia 50% >>> 60%
– R – czas odnowienia 120-80 >>>100-80 - Pantheon
– Q – długość hitboxu uderzenia 550 >>> 600
– Q – szerokość hitboxu uderzenia 150 >>> 120
– E – nie spowalnia gdy postać idzie do tyłu
– R – spada o 0.25 sekundy szybciej
– Regeneracja zdrowia – 9 >>> 7.5 - Yasuo
– Podstawowe zdrowie – 490 >>> 520
– R – czas odnowienia – 80-30 >>> 70-30 - Yone
– R – czas odnowienia 120-80 >>> 120-60 - Wukong
– Q – czas odnowienia 9-7 >>> 8-6
– W – czas odnowienia 20-16 >>> 20-12 (teraz może przeskakiwać przez ściany!)
– E – modyfikator obrażeń w lesie 150% >>> 180%
– E – przelicznik AP 80% >>> 100% - Neeko
– W – obrażenia 50-130 >>> 50-170
– W – prędkość poruszania 10-30% >>> 10-40% - Gangplank
– P – obrażenia 55-225 >>> 55-310
– W – koszt many 80-120 >>> 60-100 - Kalista
– Bazowa mana – 250 >>> 300
– Bazowa prędkość ataku – 325 >>> 330
– Prędkość ataku co poziom – 4 >>> 4.5 - Lillia
– P – leczenie 12% AP >>> 20% AP
– W – obrażenia 70-150 >>> 80-160 - Karthus
– Q – modyfikator obrażeń w lesie 85% >>> 95%
Osłabienia bohaterów
- Zeri
– AD 53 +2/poziom >>> 50 +1.5/poziom
– Pancerz 22 >>> 20
– Zdrowie/poziom 90 >>> 95
Q
– Obrażenia 10-30 (+1.1 AD) >>> 7-15 (+1.1-1.2 AD)
– Nakłada on-hity tylko raz na strzał (w tym momencie wielokrotność trafienia nakładało wielokrotność efektów)
– Nakłada ładunki R i redukuje czas odnowienia E tylko raz na strzał
– Obrażenia krytyczne dają dodatkowy ładunek na R
– W – obrażenia 40-180 (+1.0 AD) (+ 0.6 AP) >>> 10-150 (+1.2 AD) (+ 0.7 AP)
– E – czas odnowienia 23 >>> 28-22
– R – czas odnowienia 100-80 >>> 120-70 - Ryze
– Q – ilość many: 3% bonusu >>> 2% bonusu
– Q – przelicznik AP 45% >>> 50% - Lee Sin
– Bazowe AD – 68 >>> 66
– Q1/Q2 Obrażenia – 55-155 >>> 50-150 - Jayce
– Bazowe zdrowie – 560 >>> 520
– Bazowe zdrowie co poziom – 90 >>> 95
– Bazowy pancerz – 27 >>> 22
– Bazowy pancerz co poziom – 3.5 >>> 3.8
Zmiany
- Rengar
– Q – obrażenia przeciwko budynkom zredukowane o 40%
– W – bonusowe obrażenia potworom w lesie 65-130 >>> 85-150
Wzmocnienia systemowe
- Umbrial Glaive
– Koszt – 2400 >>> 2300
– czas odnowienia – 45 s >>> 35 s - Abyssal Mask
– Maksymalny magic resist – 20 >>> 25
– Przelicznik – 1% dodatkowego zdrowia >>> 1.2% dodatkowego zdrowia
Osłabienia systemowe
- Winter's Approach/Fimbulwinter
– koszt – 2600 >>> 2700
– zdrowie – 400 >>> 350 - Moonstone Renewer
– Moc leczenia/tarczy – 7% (max 35%) >>> 6% (max 30%) - Galeforce
– czas odnowienia – 90 s >>> 110 s - Time Warp Tonic
– ilość zdrowia przywracanego od razu – 50% >>> 30%
– bonusowa prędkość poruszania się – 5% >>> 4%