Riot Games podzieliło się szczegółami dotyczącymi nadchodzącej aktualizacji. Trzeba przyznać, że niektóre wzmocnienia robią wrażenie.

Zgodnie z tradycją, niedługo po udostępnieniu wstępnych planów, Riot Games chwali się szczegółami, które już niedługo mogą pojawić się na oficjalnych serwerach. Przypomnijmy, że patch 12.7 zostanie opublikowany już w przyszłą środę, czyli 13 kwietnia.

Oto lista zmian (niektóre mogą być dostosowane przed oficjalną premierą):

Wzmocnienia bohaterów

  • Gwen
    – E – zwrot czasu odnowienia 50% >>> 60%
    – R – czas odnowienia 120-80 >>>100-80
  • Pantheon
    – Q – długość hitboxu uderzenia 550 >>> 600
    – Q – szerokość hitboxu uderzenia 150 >>> 120
    – E – nie spowalnia gdy postać idzie do tyłu
    – R – spada o 0.25 sekundy szybciej
    – Regeneracja zdrowia – 9 >>> 7.5
  • Yasuo
    – Podstawowe zdrowie – 490 >>> 520
    – R – czas odnowienia – 80-30 >>> 70-30
  • Yone
    – R – czas odnowienia 120-80 >>> 120-60
  • Wukong
    – Q – czas odnowienia 9-7 >>> 8-6
    – W – czas odnowienia 20-16 >>> 20-12 (teraz może przeskakiwać przez ściany!)
    – E – modyfikator obrażeń w lesie 150% >>> 180%
    – E – przelicznik AP 80% >>> 100%
  • Neeko
    – W – obrażenia 50-130 >>> 50-170
    – W – prędkość poruszania 10-30% >>> 10-40%
  • Gangplank
    – P – obrażenia 55-225 >>> 55-310
    – W – koszt many 80-120 >>> 60-100
  • Kalista
    – Bazowa mana – 250 >>> 300
    – Bazowa prędkość ataku – 325 >>> 330
    – Prędkość ataku co poziom – 4 >>> 4.5
  • Lillia
    – P – leczenie 12% AP >>> 20% AP
    – W – obrażenia 70-150 >>> 80-160
  • Karthus
    – Q – modyfikator obrażeń w lesie 85% >>> 95%

Osłabienia bohaterów

  • Zeri
    – AD 53 +2/poziom >>> 50 +1.5/poziom
    – Pancerz 22 >>> 20
    – Zdrowie/poziom 90 >>> 95
    Q
    – Obrażenia 10-30 (+1.1 AD) >>> 7-15 (+1.1-1.2 AD)
    – Nakłada on-hity tylko raz na strzał (w tym momencie wielokrotność trafienia nakładało wielokrotność efektów)
    – Nakłada ładunki R i redukuje czas odnowienia E tylko raz na strzał
    – Obrażenia krytyczne dają dodatkowy ładunek na R
    – W – obrażenia 40-180 (+1.0 AD) (+ 0.6 AP) >>> 10-150 (+1.2 AD) (+ 0.7 AP)
    – E – czas odnowienia 23 >>> 28-22
    – R – czas odnowienia 100-80 >>> 120-70
  • Ryze
    – Q – ilość many: 3% bonusu >>> 2% bonusu
    – Q – przelicznik AP 45% >>> 50%
  • Lee Sin
    – Bazowe AD – 68 >>> 66
    – Q1/Q2 Obrażenia – 55-155 >>> 50-150
  • Jayce
    – Bazowe zdrowie – 560 >>> 520
    – Bazowe zdrowie co poziom – 90 >>> 95
    – Bazowy pancerz – 27 >>> 22
    – Bazowy pancerz co poziom – 3.5 >>> 3.8

Zmiany

  • Rengar
    – Q – obrażenia przeciwko budynkom zredukowane o 40%
    – W – bonusowe obrażenia potworom w lesie 65-130 >>> 85-150

Wzmocnienia systemowe

  • Umbrial Glaive
    – Koszt – 2400 >>> 2300
    – czas odnowienia – 45 s >>> 35 s
  • Abyssal Mask
    – Maksymalny magic resist – 20 >>> 25
    – Przelicznik – 1% dodatkowego zdrowia >>> 1.2% dodatkowego zdrowia

Osłabienia systemowe

  • Winter's Approach/Fimbulwinter
    – koszt – 2600 >>> 2700
    – zdrowie – 400 >>> 350
  • Moonstone Renewer
    – Moc leczenia/tarczy – 7% (max 35%) >>> 6% (max 30%)
  • Galeforce
    – czas odnowienia – 90 s >>> 110 s
  • Time Warp Tonic
    – ilość zdrowia przywracanego od razu – 50% >>> 30%
    – bonusowa prędkość poruszania się – 5% >>> 4%