Riot Games przedstawiło zmiany planowane na patch 12.19, który w przyszłym tygodniu pojawi się na oficjalnych serwerach League of Legends.

Wzmocnienia czempionów:

Fizz

  • Przelicznik AP 75% >>> 90%

Udyr (Top)

  • Zadaje 80/96/112/128/144/160 minimalnych obrażeń minionom gdy wzmocnione
  • Leczenie 50% >>> 60%
  • Obrażenia minionom 40/55/70/85% >>> 50/60/70/80% (na poziomach 1/6/11/16)

Ryze

  • Przelicznik AP 50% >>> 55%
  • Przelicznik AP 60% >>> 70%

Ekko

  • Przelicznik AP 80% >>> 90%
  • Obrażenia 150/300/450 (+150% AP) >>> 200/350/500 (+175% AP)

Jinx

  • Bazowe AD 57 >>> 59
  • Obrażenia pierwszego celu 250/400/550 >>> 300/450/600

Sona

  • Bazowe obrażenia  40/70/100/130/160 >>> 50/80/110/140/170
  • Spowolnienie 40% >>> 50%

Nasus

  • Spowolnienie 50% >>> 75%
  • Obrażenia zadawne co 1 >>> 0.5 sekundy
  • Dodatkowy zasięg ataku 25 >>> 50

Wzmocnienia egoztycznych buildów – w oficjalnej zapowiedzi ich nie ma, informacje pochodzą z PBE i mogą się zmienić:

Garen

  • Obrażenia krytyczne 58% >>> 75%

Kai'Sa (AP)

  • Przelicznik AP 5% >>> 6% brakującego HP za każde 100 AP

Blitzcrank

  • Bazowa prędkość ataku 0.625 >>> 0.65
  • Przyrost prędkości ataku 0.625 >>> 0.7
  • Overdrive changes:
    – Prędkość ataku 30/38/46/54/62% >>> 40/53/66/79/92%
    – Koszt many 75 >>> 85
    – Zadaje 1% max HP w postaci obrażeń magicznych podczas aktywacji, 60/90/120/150/180 gdy cel nie jest czempionem
  • Power Fist:
    – Koszt many 25 >>> 40
    – Dodano 25% przelicznik AP przeciwko czempionom oraz 150% AD + 125% AP przeciwko nie-czempionom
  • Przelicznik AP umiejętności pasywnej >>> 30/40/50%

Twitch (AP)

  • Przelicznik AP za każdy ładunek 2.5% >>> 3%
  • Przelicznik AP za każdy ładunek 33% >>> 35%

Tahm Kench (AP)

  • Przelicznik AP 70% >>> 90%
  • Przelicznik AP 100% >>> 125%

Shyvana

  • bAD ratio 20% >>> 30%
  •  Obrażenia ataków 3.75% >>> 3.5% max HP
  • bazowe obrażenia 100-160 >>> 75-135 (based on level)

Rakan (AP)

  • Przelicznik AP 85% >>> 95%
  • Przelicznik AP 60% >>> 70%

Nunu and Willump (AP)

  • Max przelicznik AP 250% >>> 300%

Malphite (AP)

  • Przelicznik AP 20% >>> 30%
  • Przelicznik AP 80% >>> 90%

Osłabienia czempionów:

Master Yi

  • AD co poziom 2.5 >>> 2.2
  • przelicznik bAD 35% >>> 30%

Rek'Sai

  • Bazowe AD 64 >>> 61

Zmiany czempionów:

Syndra

  • Bazowe HP 593 >>> 563
  • Transcendent changes:
    – Syndra zbiera do 120 ładunków Splinters of Wrath zadając obrażenia i levelując, ładunki ulepszają jej umiejętności.
    – Syndra odzyskuje 20-215 (w zależności od poziomu) many gdy zbierze Splitera z przeciwnika. Spliter pojawia się gdy
    – Zada obrażenia przeciwnikowi z dwóch umiejętności w przeciągu 4 sekund, zyskuje 1/2/3 Splintery (w zależności od poziomu)
    – Wbicie poziomu zapewnia 5 Splinterów.
    – Zabicie taczki daje 1 Splinter.
    – Zbierając 120 Splinters, Syndra zyskuje 15% całkowitego AP.
    – Umiejętności zmieniają ikonę gdy się ulepszą.
  • Dark Sphere:
    – Czas odnowienia 4 >>> 7 s
    – Koszt many 40/50/60/70/80 >>> 40/45/50/55/60
    – Przelicznik AP 65% >>> 70%
    – Na 40 ładunkach Splinters of Wrath: Dark Sphere zmienia się w 2 ładunki (1.25 sekundy pomiędzy rzuceniem)
  • Force of Will:
    – Zasięg podniesienia kulki 400 >>> 450
    – Zapobiega śmierci podniesionym minionom przez pewien czas
    – Na 60 ładunkach Splinters of Wrath: Force of Will zadaje dodatkowe 15% (+1.5% per 100 AP) true damage
  • Scatter the Weak:
    – Obrażenia 85/130/175/220/265 (+60% AP) >>> 75/115/155/195/235 (+55% AP)
    – Zwiększono kąt umiejętności 34 >>> 56
    – Czas odnowienia 18/17/16/15/14 >>> 15
    – Czas ogłuszenia 1.5 >>> 1.25 s
    – Ogłusza na krótkim zasięgu
    – Na 80 ładunkach Splinters of Wrath: Scatter the Weak's stożek zwiększa się do 84 stopni i spowalnia przeciwników o 70% po ogłuszeniu
  • Unleashed Power:
    – daje Dark Sphere dodatkowe 10/20/30 Ability Haste
    – Obrażenia za każdą kulkę 90/140/190 (+20% AP) >>> 90/130/170 (+17% AP)
    – Na 100 ładunkach Splinters of Wrath: Unleashed Power zabija cele mające mniej niż 15% max HP

Wzmocnienia systemowe:

  • Mortal Reminder – wycofano ze zmian

Osłabienia systemowe:

Eclipse:

  • Lethality 18 >>> 12
  • AD 55 >>> 60