Riot Games przedstawiło zmiany planowane na patch 12.19, który w przyszłym tygodniu pojawi się na oficjalnych serwerach League of Legends.
Wzmocnienia czempionów:
Fizz
- Przelicznik AP 75% >>> 90%
Udyr (Top)
- Zadaje 80/96/112/128/144/160 minimalnych obrażeń minionom gdy wzmocnione
- Leczenie 50% >>> 60%
- Obrażenia minionom 40/55/70/85% >>> 50/60/70/80% (na poziomach 1/6/11/16)
Ryze
- Przelicznik AP 50% >>> 55%
- Przelicznik AP 60% >>> 70%
Ekko
- Przelicznik AP 80% >>> 90%
- Obrażenia 150/300/450 (+150% AP) >>> 200/350/500 (+175% AP)
Jinx
- Bazowe AD 57 >>> 59
- Obrażenia pierwszego celu 250/400/550 >>> 300/450/600
Sona
- Bazowe obrażenia 40/70/100/130/160 >>> 50/80/110/140/170
- Spowolnienie 40% >>> 50%
Nasus
- Spowolnienie 50% >>> 75%
- Obrażenia zadawne co 1 >>> 0.5 sekundy
- Dodatkowy zasięg ataku 25 >>> 50
Wzmocnienia egoztycznych buildów – w oficjalnej zapowiedzi ich nie ma, informacje pochodzą z PBE i mogą się zmienić:
Garen
- Obrażenia krytyczne 58% >>> 75%
Kai'Sa (AP)
- Przelicznik AP 5% >>> 6% brakującego HP za każde 100 AP
Blitzcrank
- Bazowa prędkość ataku 0.625 >>> 0.65
- Przyrost prędkości ataku 0.625 >>> 0.7
- Overdrive changes:
– Prędkość ataku 30/38/46/54/62% >>> 40/53/66/79/92%
– Koszt many 75 >>> 85
– Zadaje 1% max HP w postaci obrażeń magicznych podczas aktywacji, 60/90/120/150/180 gdy cel nie jest czempionem - Power Fist:
– Koszt many 25 >>> 40
– Dodano 25% przelicznik AP przeciwko czempionom oraz 150% AD + 125% AP przeciwko nie-czempionom - Przelicznik AP umiejętności pasywnej >>> 30/40/50%
Twitch (AP)
- Przelicznik AP za każdy ładunek 2.5% >>> 3%
- Przelicznik AP za każdy ładunek 33% >>> 35%
Tahm Kench (AP)
- Przelicznik AP 70% >>> 90%
- Przelicznik AP 100% >>> 125%
Shyvana
- bAD ratio 20% >>> 30%
- Obrażenia ataków 3.75% >>> 3.5% max HP
- bazowe obrażenia 100-160 >>> 75-135 (based on level)
Rakan (AP)
- Przelicznik AP 85% >>> 95%
- Przelicznik AP 60% >>> 70%
Nunu and Willump (AP)
- Max przelicznik AP 250% >>> 300%
Malphite (AP)
- Przelicznik AP 20% >>> 30%
- Przelicznik AP 80% >>> 90%
Osłabienia czempionów:
Master Yi
- AD co poziom 2.5 >>> 2.2
- przelicznik bAD 35% >>> 30%
Rek'Sai
- Bazowe AD 64 >>> 61
Zmiany czempionów:
Syndra
- Bazowe HP 593 >>> 563
- Transcendent changes:
– Syndra zbiera do 120 ładunków Splinters of Wrath zadając obrażenia i levelując, ładunki ulepszają jej umiejętności.
– Syndra odzyskuje 20-215 (w zależności od poziomu) many gdy zbierze Splitera z przeciwnika. Spliter pojawia się gdy
– Zada obrażenia przeciwnikowi z dwóch umiejętności w przeciągu 4 sekund, zyskuje 1/2/3 Splintery (w zależności od poziomu)
– Wbicie poziomu zapewnia 5 Splinterów.
– Zabicie taczki daje 1 Splinter.
– Zbierając 120 Splinters, Syndra zyskuje 15% całkowitego AP.
– Umiejętności zmieniają ikonę gdy się ulepszą. - Dark Sphere:
– Czas odnowienia 4 >>> 7 s
– Koszt many 40/50/60/70/80 >>> 40/45/50/55/60
– Przelicznik AP 65% >>> 70%
– Na 40 ładunkach Splinters of Wrath: Dark Sphere zmienia się w 2 ładunki (1.25 sekundy pomiędzy rzuceniem) - Force of Will:
– Zasięg podniesienia kulki 400 >>> 450
– Zapobiega śmierci podniesionym minionom przez pewien czas
– Na 60 ładunkach Splinters of Wrath: Force of Will zadaje dodatkowe 15% (+1.5% per 100 AP) true damage - Scatter the Weak:
– Obrażenia 85/130/175/220/265 (+60% AP) >>> 75/115/155/195/235 (+55% AP)
– Zwiększono kąt umiejętności 34 >>> 56
– Czas odnowienia 18/17/16/15/14 >>> 15
– Czas ogłuszenia 1.5 >>> 1.25 s
– Ogłusza na krótkim zasięgu
– Na 80 ładunkach Splinters of Wrath: Scatter the Weak's stożek zwiększa się do 84 stopni i spowalnia przeciwników o 70% po ogłuszeniu - Unleashed Power:
– daje Dark Sphere dodatkowe 10/20/30 Ability Haste
– Obrażenia za każdą kulkę 90/140/190 (+20% AP) >>> 90/130/170 (+17% AP)
– Na 100 ładunkach Splinters of Wrath: Unleashed Power zabija cele mające mniej niż 15% max HP
Wzmocnienia systemowe:
- Mortal Reminder – wycofano ze zmian
Osłabienia systemowe:
Eclipse:
- Lethality 18 >>> 12
- AD 55 >>> 60