Poznaliśmy szczegóły dotyczące zmian w patchu 12.18. Riot Games na Mistrzostwa Świata zmienia umiejętności wielu leśników.

Wzmocnienia czempionów:

Ashe

  • Dodatkowa prędkość ataku 20/25/30/35/40% >>> 25/32.5/40/47.5/55%

Thresh

  • Zdrowie co poziom 115 >>> 120
  • Obrażenia Flay 65/95/125/155/185 >>> 75/110/145/180/215

Lee Sin

  • Zdrowie co poziom 99 >>> 105
  • Kradzież zdrowia 5/9.5/14/18.5/23% >>> 5/10.5/16/21.5/27%

Nasus

  • Spowolnienie 50% >>> 75%
  • czas odnawiania 120 >>> 110/100/90 s

Osłabienia czempionów:

Miss Fortune

  • Zdrowie co poziom 107 >>> 103
  • AD co poziom 2.7 >>> 2.4

Kalista

  • Zdrowie co poziom 604 >>> 564

Hecarim

  • Rampage
    – Przelicznik od bAD 95% >>> 90%
    – Przelicznik od bAD za każdy ładunek 6% >>> 5% za każde 100 bAD
  • Leczenie 30% (+2.5% za każde 100 bAD) >>> 25% (+2% za każde 100 bAD)

Kayn (Rhaast)

  • Przelicznik 5% >>> 3.5% za każde 100 bAD

Lulu

  • Whimsy:
    – czas odnowienia  17/16/15/14/13 >>> 17/16.5/16/15.5/15 s
    – Czas trwania 1.25/1.5/1.75/2/2.25 >>> 1.2/1.4/1.6/1.8/2 s
    – Dodatkowa prędkość poruszania się 30% >>> 25%

Nocturne

  • AD co poziom 3.1 >>> 2.6

Zmiany czempionów:

Maokai

  • max HP 4.8 – 14% >>> 4.5 – 12% (zależne od poziomu)
  • Obrażenia potworom w lesie 40/60/80/100/120 >>> 80/100/120/140/160
  • Przelicznik AP 42.5% >>> 40% (z krzaka 85% >>> 80%)

Udyr

  • Zdrowie co poziom 106 >>> 98
  • Pancerz co poziom 5.2 >>> 4.7
  • Wilding Claw:
    – Koszt many 45/41.6/38.2/34.8/31.4/28 >>> 20
    – Pierwsze dwa ataki mają zwiększony zasięg o 50
    – Awakened – przelicznik AP 0.6% >>> 0.8% za każde 100 AP
    – Awakened – przelicznik obrażeń max HP 6% >>> 9% za każde 100 bAD
    – Awakened – zadaje dodatkowe +2 – 5% max HP (w zależności od poziomu)
  • Iron Mantle:
    – Kradzież zdrowia 15% flat >>> 15/16/17/18/19/20%
    – Leczenie MAX HP 1.2/1.26/1.32/1.38/1.44/1.5% >>> 1.2%
    – Tarcza MAX HP 2/2.4/2.8/3.2/3.6/4% >>> 2/2.3/2.6/2.8/3.2/3.5%
  • Wingborne Storm:
    – Obrażenia na sekundę 20/38/56/74/92/110 (+40% AP) >>> 20/36/52/68/84/100 (+35% AP)
    – Obrażenia zadawane minionom 50/60/70/80% >>> 40/55/70/85% (na poziomach 1/6/11/16)