Dziś poznaliśmy szczegóły dotyczące nadchodzącego patcha 12.15. Aktualizacja pojawi się na oficjalnych serwerach 9 sierpnia.

Wzmocnienia championów

Lillia Jungle

  • [P] Obrażenia zadawane potworom w lesie 40-100 >>> 50-150

Singed

  • [P] Prędkość poruszania się 20% >>> 25%
  • [P] Czas odnowienia na cel 10 >>> 8 seconds
  • [R] Bonus AP, pancerza, MR i prędkości poruszania 20/60/100 >>> 30/65/100

Rammus

  • [R] Czas odnowienia 110/95/80 >>> 90 s
  • [R] Bazowy zasięg 600 >>> 800
  • [R] Zasięg zależny od prędkości poruszania się 1.3 >>> 1.5
  • [R] Minimalna prędkość do skoku 700 >>> 900
  • [R] Maksymalna prędkość do skoku 1800 >>> 2000

Leona

  • [Q] Koszt many 45/50/55/60/65 >>> 35/42.5/50/57.5/65
  • [R] Czas trwania spowolnienia i ogłuszenia 1.5 >>> 1.75 seconds

Thresh

  • [Q] Czas odnowienia 20/18/16/14/12 >>> 19/17/15/13/11 seconds
  • [Q] Bazowe obrażenia 80/120/160/200/240 >>> 100/140/180/220/260

Kennen

  • [W] Czas odnowienia 14/12/10/8/6 >>> 13/11.25/9.5/7.75/6 seconds
  • [W] Bazowe obrażenia aktywowania 60/85/110/135/160 >>> 70/95/120/145/170
  • [R] Przelicznik AP 20% >>> 22.5%

Akali

  • [W] Odnowienie energii 80 >>> 100

Zed

  • [W] Zasięg sterowania cieniem 2000 >>> ∞
  • [E] Koszt energii 50 >>> 40

Shen

  • [E-P] Przywrócenie energii 30-40 >>> 30-50

Lee Sin

  • [Q2] Koszt energii 30 >>> 25
  • [W2] Koszt energii 30 >>> 25
  • [E2] Koszt energii 30 >>> 25

Nerfy czempionów

Master Yi

  • [E] Czas odnowienia 18/17/16/15/14 >>> 18

Qiyana

  • [P] Przelicznik AD 45% >>> 30%
  • Naprawa błędu z pierwszym uderzeniem

Sivir

  • AD co poziom 3.3 >>> 3
  • [E] czas odnowienia 22/20/18/16/14 >>> 24/22.5/21/19.5/18
  • [R] czas odnowienia 100/85/70 >>> 120/100/80

Gwen

  • [Q] przelicznik true damage 75% >>> 50%

Taliyah

  • [E] czas odnowienia 16/15/14/13/12 >>> 18/17/16/15/14
  • [R] czas trwania 5 >>> 4

Kalista

  • AD 69 >>> 66

Buffy systemowe

Mercurial Scimitar

  • odporność na magię 30 >>> 40

Quicksilver

  • czas trwania prędkości poruszania się 1 >>> 1.5

Silvermere Dawn

  • odporność na magię 35 >>> 40
  • HP 300 >>> 350
  • tenacity 40% >>> 50%

Nerfy systemowe

First Strike

  • dodatkowe obrażenia 10% >>> 9%

Divine Sunderer

  • leczenie 65% >>> 55%