Patch 11.6 zbliża się wielkimi krokami. Wczoraj informowaliśmy o wstępnym zarysie aktualizacji, a dziś poznaliśmy szczegóły zmian, które w przyszłym tygodniu pojawią się na serwerach.

Nerfy systemowe:

  • Runa Ravenous Hunter
    – podstawowy wszechwampiryzm 1% >>> 0%
    – wszechwampiryzm na stack 1.7% >>> 1.5%
  • Runa Foot Fleetwork (ap)
    – przelicznik leczenia AP 30 >>> 20%
  • Blade of the Ruined King
    – Kradzież życia 12% >>> 10%
    – Obrażenia Spihon 40-120 >>> 40-150
  • Sterak's Gage
    – Leczenie z każdego stacka poza pierwszym jest zredukowane o 50%
  • Stridebreaker
    – Zdrowie 300 >>> 200
  • Seeker's Armguard
    – Pancerz za zabicie 1 >>> 0.5 (max 30 >>> 15)
  • Verdant Barrier
    – Magic resist za zabicie 0.5 >>> 0.3 (max 15 >>> 9)
    – AP 25 >>> 20
  • Void Staff
    – AP 65 >>> 70
    – Koszt 2500 >>> 2700

Wzmocnienia przedmiotów:

  • Shureliya's Battlesong
    – czas odnowienia Inspire 90 s >>> 75 s
  • Luden's Tempest
    – zadawanie obrażeń umiejętnościami, skraca czas odnowienia przedmiotu o 0.5 s
  • Sunfire Aegis
    – Ability haste 15 >>> 20
    – Obrażenia Immolate na stack +10% >>> +12%
  • Rabbadon's Deathcap
    – Koszt 3800 >>> 3600

Poprawki:

  • Immortal Shieldbow
    – Kradzież życia 12% >>> 10%
    – Usunięto starą pasywkę
    – Nowa pasywka: zyskaj 25%-50% prędkości ataku
    – Wartość tarczy 250-700 >>> 300-800
  • Teleport Summoner Spell
    – Teleport nie daje już Homeguardów jeśli teleportujemy się z fontanny
    – Prędkość poruszania się 30/40/50% >>> 50%
    – Czas odnowienia 420-240 >>> 420-210
  • Liandry's Anguish
    – Zyskaj 5% magicznej penetracji na sekundę (max 15%) >>> zadawaj maksymalnie 12% dodatkowych magicznych obrażeń zależnych od maksymalnego zdrowia celu (max 1250 dodatkowego HP)
  • Ironspike Whip
    – Koszt 1200 >>> 1100
    – Czas odnowienia 15s >>> 20s
  • Smite Summoner Spell
    – podstawowe leczenie 70 >>> 90
  • Gromp Jungle Camp
    – doświadczenie 125-168.75 >>> 135-182.25

Osłabienia bohaterów:

  • Hecarim
    – Obrażenia Q 60-228 >>> 60-208
  • Karthus
    – Obrażenia Q 45-125 >>> 45-115
  • Urgot
    – Przelicznik W on hit 75% >>> 50%
  • Lillia
    – Czas odnowienia R 130-90 s >>> 150-110 s
  • Renekton
    – Dodatkowe zdrowie R 250-750 >>> 250-550
  • Gnar
    – Bazowa prędkość ataku 0.625 >>> 0.593

Wzmocnienia bohaterów:

  • Akali
    – Zdrowie 575 >>> 500
    – Zdrowie co poziom 95 >>> 105
    Assassin's Mark (P):
    usunięto przywracanie energii
    Five Point Strike (Q):
    koszt energii 120-100 >>> 130-70
    Usunięto: Dodatkowe obrażenia na poziomie 9
    Twilight Shroud (W)
    Nowość: Zwiększa maksymalną energię o 80
    Shuriken Flip (E)
    Całkowite obrażenia 100-380 (+70% AP) (+100% AP) >>> 100-450 (+85% AD) (+120% AP)
    50% >>> 30% obrażeń zadawanych jest przez pierwsze uderzenie
    50% >>> 70% obrażeń zadawanych jest przez drugie uderzenie
    Perfect Execution (R)
    Typ obrażeń R1 – fizyczne >>> magiczne
    Obrażenia R1 – 125/225/325 (+50% bonusowego AD) >>> 80/220/360 (+50% bonusowego AD) (+30% AP)
  • Xin Zhao
    szczegóły
  • Leblanc
    – koszt many 60-120 >>> 60-100
  • Sylas
    – Attack speed z pasywy 80% >>> 125%
    – czas odnowienia W 13-7 >>> 13-6
  • Pyke
    – czas odnowienia E 15 >>> 15/14/13/12/11
  • Volibear Jungle
    – Leczenie W z oznaczonych potworów 50%>>>100%
    – Maksymalne obrażenia E 150-750 >>> 750