Poznaliśmy szczegóły zmian zaplanowanych na patch 11.17. Aż cztery czempiony otrzymają większe zmiany w mechanice, a to tylko część modyfikacji!

Osłabienia przedmiotów:

  • Divine Sunderer
    – AD 40 >>> 35
    Serpent's Fang
    – Lethality 18 >>> 12
    Wit's End
    – Obrażenia magiczne co uderzenie 15-80 (liniowe skalowanie) >>> nieliniowe skalowanie (15 obrażeń na poziomach 1-8, 25-80 na poziomach 9-18)

Wzmocnienia przedmiotów i run:

  • Fleet Footwork
    – Leczenie 30-60 + 30% bAD + 20% AP >>> 10-100 + 40% AD + 30% AP
    – Modyfikator na minionach 100% melee/ 20% ranged >>> 20% melee/ 10% ranged
  • Hullbreaker
    – HP 300 >>> 400
  • Youmuu's Ghostblade
    – Dirk + Pickaxe + 1025g (łącznie 3000g) >>> Caulfied's + Dirk + 700 (łącznie 2900g)
    – AD 60 >>> 55
    – Teraz daje 15 ability haste

Osłabienia czempionów:

  • Graves
    – koszt many Q 60 >>> 80
  • Irelia
    – leczenie Q 12-20% AD >>> 8-16% AD
  • Kayn (niebieski)
    – pasywne dodatkowe obrażenia 12-44% >>> 15-40%
  • Leona
    – dodatkowy pancerz i mr W – 20-45 >>> 15-40
  • Viego
    – Zasięg auto-ataku: 225 >>> 200
    – (P) Leczenie: 8% (+0.025 bAD) (+0.015AP) (+2.5 AS) >>> 3% (0.03 bAD) (+0.02 AP) (+5 AS)
    – (Q) Przelicznik crita: 0.75 >>> 1
    – (E) Promień odkrycia: 400 >>> 450
    – (R) Czas trwania spowolnienia 0.5 >>> 0.25
  • Zed
    – Q ad ratio 1 >>> 1.1
    – E ratio 80 >>> 0.65
    – czas odnowienia R – 120-60 >>> 120-80

Wzmocnienia czempionów:

  • Ekko
    – obrażenia przeciwko potworom w lesie 150% >>> 200%
  • Evelynn
    – Czas odnowienia R – 140-80 >>> 120-80
  • Lissandra
    – AD 53 >>> 55
    – koszt many Q 60-80 >>> 55-75
  • Nami
    – bazowe zdrowie 475 >>> 490
    – koszt many W 70-130 >>> 70-110
  • Senna
    – współczynnik prędkości ataku 0.4 >>> 0.45
    – obrażenia krytyczne 150% >>> 160%
    – szanse na pojawiania się duszy za zabicie miniona 4.166% >>> 8.333%
  • Teemo
    – obrażenia E po uderzeniu 11-55 >>> 14-58
  • Xayah
    – czas rzucania Q – 0.25 >>> 0.25-0.1 sekundy (w zależności od prędkości atakowania)
    – obrażenia R – 125-375 >>> 200-400

Zmiany czempionów:

  • Akshan
    Pasywka:
    – BUGFIX: drugi atak będzie lepiej obierał cel, gdy pierwszy wystrzelony został na pełnym zasięgu
    – BUGFIX: lepsze przewidywanie obrażeń pierwszego ataku w przypadku tarcz i efektów on-hit
    Going Rogue (W)
    – COUNTERPLAY – Akshan nie może otrzymać Scoundrela gdy jest martwy
    Heroic Swing (E)
    – obrażenia 30-130 + 10% bAD >>> 30-110 + 17.5% bAD
    – bugifx: umiejętność nie będzie zbyt szybko znikać na wieżach
    Comeuppance (R)
    – bugfix: miniony będą eliminowane niezależnie od bonusów do armora
    – czas odnowienia po przerwaniu umiejętności przez cc 15 >>> 5
  • Amumu
    więcej informacji
  • Gangplank
    Pasywka – Trial by Fire
    – prędkość poruszania się 30% >>> 15-30%
    Parrrley (Q)
    – traktowany jest jako atak podstawowy (nakłada efekty)
    Powder Keg (E)
    – benefity od obrażeń krytycznych są 125% efektywne
    – maksymalne beczki 3 >>> 3/3/4/4/5
    – czas odnowienia 18/16/14/12/10 >>> 18/17/14/15/14
  • Lucian
    więcej informacji