Poznaliśmy szczegóły zmian zaplanowanych na patch 11.17. Aż cztery czempiony otrzymają większe zmiany w mechanice, a to tylko część modyfikacji!
Osłabienia przedmiotów:
- Divine Sunderer
– AD 40 >>> 35
Serpent's Fang
– Lethality 18 >>> 12
Wit's End
– Obrażenia magiczne co uderzenie 15-80 (liniowe skalowanie) >>> nieliniowe skalowanie (15 obrażeń na poziomach 1-8, 25-80 na poziomach 9-18)
Wzmocnienia przedmiotów i run:
- Fleet Footwork
– Leczenie 30-60 + 30% bAD + 20% AP >>> 10-100 + 40% AD + 30% AP
– Modyfikator na minionach 100% melee/ 20% ranged >>> 20% melee/ 10% ranged - Hullbreaker
– HP 300 >>> 400 - Youmuu's Ghostblade
– Dirk + Pickaxe + 1025g (łącznie 3000g) >>> Caulfied's + Dirk + 700 (łącznie 2900g)
– AD 60 >>> 55
– Teraz daje 15 ability haste
Osłabienia czempionów:
- Graves
– koszt many Q 60 >>> 80 - Irelia
– leczenie Q 12-20% AD >>> 8-16% AD - Kayn (niebieski)
– pasywne dodatkowe obrażenia 12-44% >>> 15-40% - Leona
– dodatkowy pancerz i mr W – 20-45 >>> 15-40 - Viego
– Zasięg auto-ataku: 225 >>> 200
– (P) Leczenie: 8% (+0.025 bAD) (+0.015AP) (+2.5 AS) >>> 3% (0.03 bAD) (+0.02 AP) (+5 AS)
– (Q) Przelicznik crita: 0.75 >>> 1
– (E) Promień odkrycia: 400 >>> 450
– (R) Czas trwania spowolnienia 0.5 >>> 0.25 - Zed
– Q ad ratio 1 >>> 1.1
– E ratio 80 >>> 0.65
– czas odnowienia R – 120-60 >>> 120-80
Wzmocnienia czempionów:
- Ekko
– obrażenia przeciwko potworom w lesie 150% >>> 200% - Evelynn
– Czas odnowienia R – 140-80 >>> 120-80 - Lissandra
– AD 53 >>> 55
– koszt many Q 60-80 >>> 55-75 - Nami
– bazowe zdrowie 475 >>> 490
– koszt many W 70-130 >>> 70-110 - Senna
– współczynnik prędkości ataku 0.4 >>> 0.45
– obrażenia krytyczne 150% >>> 160%
– szanse na pojawiania się duszy za zabicie miniona 4.166% >>> 8.333% - Teemo
– obrażenia E po uderzeniu 11-55 >>> 14-58 - Xayah
– czas rzucania Q – 0.25 >>> 0.25-0.1 sekundy (w zależności od prędkości atakowania)
– obrażenia R – 125-375 >>> 200-400
Zmiany czempionów:
- Akshan
Pasywka:
– BUGFIX: drugi atak będzie lepiej obierał cel, gdy pierwszy wystrzelony został na pełnym zasięgu
– BUGFIX: lepsze przewidywanie obrażeń pierwszego ataku w przypadku tarcz i efektów on-hit
Going Rogue (W)
– COUNTERPLAY – Akshan nie może otrzymać Scoundrela gdy jest martwy
Heroic Swing (E)
– obrażenia 30-130 + 10% bAD >>> 30-110 + 17.5% bAD
– bugifx: umiejętność nie będzie zbyt szybko znikać na wieżach
Comeuppance (R)
– bugfix: miniony będą eliminowane niezależnie od bonusów do armora
– czas odnowienia po przerwaniu umiejętności przez cc 15 >>> 5 - Amumu
– więcej informacji - Gangplank
Pasywka – Trial by Fire
– prędkość poruszania się 30% >>> 15-30%
Parrrley (Q)
– traktowany jest jako atak podstawowy (nakłada efekty)
Powder Keg (E)
– benefity od obrażeń krytycznych są 125% efektywne
– maksymalne beczki 3 >>> 3/3/4/4/5
– czas odnowienia 18/16/14/12/10 >>> 18/17/14/15/14 - Lucian
– więcej informacji