Dowiedzieliśmy się co trafi na serwery przyniesie patch 10.24 w League of Legends. Dział odpowiedzialny za balans wprowadzi zmiany aż w dziewiętnastu przedmiotach.

Przedsezon poprzedzający jedenasty sezon w League of Legends wprowadził jedne z największych zmian w historii tytułu. Dział Riot Games odpowiadający za balans gry ma ręce pełne roboty o czym świadczą hotfixy wprowadzone na oficjalne serwery, które już raz osłabiły wiele przedmiotów, zaś później nerfy dotknęły przede wszystkim tanków. Tym razem zmian będzie więcej, wszak patch 10.24 przyniesie modyfikacje  aż w dziewiętnastu itemów, z czego dziewięć z nich otrzyma… wzmocnienie.

Oto lista planowanych zmian:

Osłabienia:

  • Ludens Tempest – Obrażenia 100 (+15% AP) >>> 100 (+10% AP); dodatkowa prędkość poruszania się 30% >>> 15%
  • Liandries Anguish – Obrażenia ładunku 15 (+2.5% AP) (+1% HP celu) >>> 15 (+1.5% AP) (+1% HP celu)
  • Night Harvester – Obrażenia bazowe 175-250 >>> 125-200
  • Riftmaker – Obrażenia 3% na sekundę (maks 15%) >>> 2% na sekundę (max 10%)
  • Hextech Rocketbelt – Obrażenia bazowe 200-300 >>> 175-250; dodatkowa prędkość poruszania się 75% >>> 50%
  • Lichbane – Przelicznik AP Spellblade 50% >>> 40%
  • Demonic Embrance – Obrażenia ładunku 1.5% >>> 1.25% maksymalnego HP
  • Nashor Tooth – Obrażenia co atak 25% >>> 20% AP
  • Eclipse – czas odnowienia 6s >>> 8s
  • BotRK – koszt 3100 >>> 3200; prędkość ataku 30% >>> 25%
  • Kayle – pasywna prędkość ataku za każde 100 AP 10%>>> 5%
  • Samira – pasywny bonus za atak wręcz 2-19 (+10% bAD) >>> 2-19 (+7.5% bAD); pasywny zasięg doskoku do unieruchomionych wrogów 800-1000 >>> 650-960
  • Hecarim – pasywna ilość dodatkowego AD z prędkości ruchu 15-30% >>> 12-24%; prędkośc poruszania się z E 25%-85% >>> 25%-75%
  • Amumu – podstawowe obrażenia W 5-15 >>> 4-12, współczynnik AP 0.5 >>> 0.25% max HP za każde 100 AP

Wzmocnienia:

  • Tear of the Goddess – podstawowa mana 150 >>> 240; maksymalna mana 450 >>> 360
  • Cosmic Drive – AP 70 >>> 75
  • AP Jungle – leczenie nie będzie zmniejszone z umiejętności obszarowych; leczenie 12% >>> 10%
  • Kraken Slayer – AD 60 >>> 65; obrażenia 60 (+0.3 bAD) >>> 60 (+0.45 bAD)
  • Essence Reaver – AD 40 >>> 50
  • Phantom Dancer – koszt 2900 >>> 2700; czas trwania wzmocnienia 2s >>> 3s
  • Moonstone Renewer – Podstawowe leczenie 30-60 >>> 60-90; wzmocnione leczenie 0-150% >>> 0-100% przez 4 sekundy
  • Prowlers Claw – AD 55 >>> 60
  • Serpent's Fang – Shield Reaver 50 (+40% bAD) >>> 70 (+40% bAD)
  • Tryndamere – pasywna ilość AD na Q 5-25 >>> 10-30; Q AD za każde 1% brakującego zdrowia 0.15-0.35 >>> 0.15-0.55
  • Galio – umiejętność pasywna odpowiednio działa z Ability Haste

Oprócz tego patch 10.24 wprowadzi nowe ikony dla niektórych przedmiotów aby ułatwić rozróżnianie poszczególnych itemów. Dodatkowo zostanie naprawione mnóstwo błędów, których liczbę oszacowano na… milion.