Riot Games poinformowało, że na serwerach pojawił się kolejny micropatch związany z mechaniką „Nagród za Cele”.

„Nagrody za Cele” miały być mechaniką dającą drugą szansę drużynie, która we wczesnej fazie gry popełniła błędy. Jak się jednak okazało, nagrody zbyt mocno faworyzowały słabszy zespół i bardzo często przegrywając earlygame, można było bardzo szybko wrócić do gry i następnie zdominować przeciwników.

Właśnie dlatego, zaledwie dobę po wprowadzeniu przedsezonu wraz z „Nagrodami za Cele”, Riot Games zdecydowało się po raz pierwszy znerfić to rozwiązanie. Szerzej pisaliśmy o tym tutaj, lecz warto wspomnieć co zmieniono – różnica w złocie między przegrywającym i wygrywającym zespołem musi być większa żeby załączyły się dodatkowe nagrody oraz będzie mniej czasu na ich wykorzystanie. Wartości złota pozostają bez zmian.

Riot wciąż nie rusza sumy jaką otrzymują przegrywający gracze, a wciąż gmera w algorytmie uruchamiającym bonusy. Tym razem na serwery trafiły następujące modyfikacje:

  • Zadawanie obrażeń celom w momencie, gdy Nagrody mają wygasnąć, nie resetuje timera. Przez to zdarzały się przypadki gdy drużyna nagle z przegranej stawała się wygrywającą, bo wzięła wiele obiektów w krótkim czasie.
  • Wartość Smoków i Dusz została zmniejszona. Oznacza to, że Nagrody za Cele mogą być wciąż aktywne, gdy wygrywający zespół ma Duszę Smoka, a potem zaczął przegrywać. Jest to niezależnie od przewagi nowej wygrywającej drużyny. To było złe i musiało być zmienione.