Poznaliśmy komplet drużyn, które zagrają w turnieju Promotional Main w ramach Baltic Playground. Dwie ekipy z poprzedniego etapu dołączą do spadkowiczów z drugiej dywizji Ultraligi, aby zawalczyć o miejsce we wspomnianych rozgrywkach.

W dniach od 18 do 20 listopada odbyły się zmagania w ramach turnieju promocyjnego Baltic Playground. W rozgrywkach udział wzięły cztery formacje – laureaci poprzedniego sezonu Baltic Playground, Klub R i Żółwie Błotne oraz zwycięzcy otwartych turniejów promocyjnych, AFN Esports oraz Europe Saviors Club.

W ramach rozłożonych na kilka dni rozgrywek rozegrano trzy spotkania w formacie best of five, czyli do trzech wygranych map. Ostatecznie najlepszą formacją okazało się międzynarodowe Europe Saviors Club, które zrzesza zawodników z trzech krajów: Polski, Czech oraz Hiszpanii. Drugie miejsce, także premiowane awansem do kolejnej rundy, przypadło w udziale faworytom publiczności, Klubowi R.

Zarówno Europe Saviors Club, jak i Klub R, awansowały do turnieju Promotional Main. W zmaganiach zostaną zestawieni ze spadkowiczami drugiej dywizji Ultraligi, czyli Thunderflash i Meavedron. Na zwycięzców zmagań czeka awans, lub powrót, do Ultraligi. Ponownie, zmagania będą miały charakter drabinki podwójnej eliminacji, zaś mecze zostaną rozegrane w formacie do trzech wygranych map.

Rozgrywki z Promotional Main odbędą się już w dniach od 2 do 4 grudnia i będą transmitowane na kanale www.twitch.tv/nervarien, a w duecie komentatorskim ponownie pojawią się Damian “Nervarien” Ziaja oraz Łukasz “Leo” Mirek.

Głównym partnerem został Alior Bank wraz z Mastercard, który ponownie wspiera esport oraz graczy. Bank w swojej ofercie posiada “Konto dla gracza”, dzięki któremu można zdobyć unikatową kartę z Mistrzowską Ashe – bohaterką League of Legends. W ramach konta dostępnych jest 11 korzyści, z których 2 są zawsze darmowe. Po aktywacji i zarejestrowaniu karty w Programie Mastercard Bezcenne Chwile, posiadacz zbiera punkty, które można wymienić na atrakcyjne nagrody jak Riot Points, skrzynie Hextech z kluczem, skiny, czy peryferia komputerowe.

Partnerem rozgrywek została marka Displate producent metalowych plakatów, zaprojektowanych po to, by celebrować swoje pasje. Marka była partnerem tytularnym pierwszej edycji wydarzenia Meet at Rift w Łodzi, podczas którego rozegrano finały LAN-owe Baltic Playground.