Riot Games słucha społeczności i osłabia mechanikę „Nagród za Cele”. Przegrywająca drużyna będzie miała trudniejszy dostęp do złota.

Wystarczył jeden dzień przedsezonu na oficjalnych serwerach aby społeczność League of Legends zgodnie stwierdziła, że mechanika „Nagród za Cele” wydaje się być niezdrowa dla rozgrywki, o czym pisaliśmy tutaj. Twórcy gry nie pozostają głusi na odzew społeczności i natychmiastowo wprowadzają zmiany.

Matt Leung-Harrison, starszy game designer w Riot Games, poinformował na twitterze, że w następujący sposób osłabiają Nagrody za Cele – różnica w złocie między przegrywającym i wygrywającym zespołem musi być większa żeby załączyły się dodatkowe nagrody oraz będzie mniej czasu na ich wykorzystanie. Na ten moment wartości bonusowego złota wciąż pozostają bez zmian.

Ponadto gracze zgłosili rzadkie przypadki, gdy „bounty” przypadało… wygrywającej drużynie. Amerykańskie studio potwierdziło, że takie incydenty się zdarzają, ale niezwykle rzadko. Społeczność wskazuje, że może to mieć związek w różnicy zniszczonych wież – nawet jeśli drużyna prowadzi, ale zburzyła mniej konstrukcji, Nagrody za Cele potrafią się aktywować na ich korzyść.

Po raz kolejny zostało powtórzone, czemu służyć ma mechanika Nagród za Cele. Rozwiązanie to nie jest ukaraniem lepszej drużyny za dobrą grę, a rekompensatą dla przegrywającej drużyny za np. wybór bohaterów skalujących się w czasie. Jednak różnica między tym czym mają być Nagrody za Cele, a czym faktycznie się stały, jest widoczna gołym okiem.