Patch 11.1, czyli pierwsza aktualizacja w nowym roku, pojawi się już 6 stycznia. Przyniesie ona masę zmian w rozgrywce, w tym balans czempionów oraz przedmiotów.
Buffy przedmiotów:
- Greivous Wounds Items – czas trwania efektu 2s >>> 3s
- Shurelia's Battlesong – prędkość poruszania się po aktywacji 40% >>> 60%
- Arcangel's Staff – AP 60 >>> 65; niebieski kryształ zamieniony na Amplifying Tome w ścieżce budowania przedmiotu
- Seraph's Embrace – AP 60 >>> 65
- Ionian Boots of Lucidity – Ability Haste 15 >>> 20
Buffy czempionów:
- Ryze – koszt many Q 40 >>> 40-32
- Qiyana – regeneracja HP 8.5 >>> 9;
regeneracja HP co poziom 0.65 >>> 0.9;
AD – 64 >>> 66 - Xayah – czas odnowienia E 12-8 >>> 10-8; koszt many E 40 >>> 30
- Karma – bazowa tarcza E 80-200 >>> 80-240
- Gnar – obrażenia mega Q 5-165 >>> 25-205;
spowolnienie mega Q 15-35 >>> 30-50;
zasięg skoku mega E 600 >>> 675
czas trwania prędkości ataku mini E 4s >>> 6s - Sivir – podstawowa mana 284 >>> 325;
obrażenia Q 35-95 (+70-130% bAD) >>> 40-100 (+75-135% bAD) - Varus – koszt many Q 70-90 >>> 65-85; czas odnowienia Q 18-10 >>> 16-10
Nerfy czempionów:
- Master Yi – czas odnowienia Q 18-14 >>> 18-16
- Fiddlestick – czas odnowienia W 9-7 >>> 10-8
- Pantheon – regeneracja zdrowia 10 >>> 9; skalowanie AD wzmocnionego W 135-165% >>> 120-165%
- Malphite – przelicznik obrażeń W zależnych od pancerza 15% >>> 10%; przelicznik obrażeń E zależnych od pancerza 40% >>> 30%
- Ivern – czas odnowienia Q 12-8 >>> 14-10s; przelicznik tarczy E zależny od AP 90% >>> 80%
- Graves – podstawowe AD 68 >>> 66
- Taliyah – pasywna prędkość poruszania się 20-45% >>> 12-40%
Zmiany:
- Zmiany przedmiotów oferujących burst damage'u – więcej tutaj
- Runaan's Hurricane (przeniesiony z 10.25b)
– Koszt 3400 >>> 2500
– AD 25 >>> 0
– Obrażenia dodatkowych strzałów 40-70% >>> 40%
– Kilof zmieniony na sztylet - Muramana
– [usunięto] szok nakładany jedynie przez fizyczne czary
– Koszt 2600 >>> 2900
– Kryształ na manę zmieniony na longsword jako składnik
– Obrażenia pasywne szoku 4% >>> 2.5% many
– 2% >>> 2.5% many zmieniane na AD - Yasuo:
– pasywny bonus szans na obrażenia krytyczne 100% >>> 150%
– pasywna konwersja 1% crit – 0.5 AD >>> 1% crit – 0.4 AD
– AD co poziom 3.2 >>> 2.2 - Yone:
– pasywny bonus szans na obrażenia krytyczne 100% >>> 150%
– pasywna konwersja 1% crit – 0.5 AD >>> 1% crit – 0.4 AD
– AD co poziom 3 >>> 2