Na kilka dni przed wprowadzeniem patcha 6.17 Riot Games podzieliło się z nami konkretnym opisem zmian jakie wejdą na oficjalne serwery już jutro.
Patch 6.17 jest kolejnym, który ma doprowadzić grę do jak najlepszego poziomu podczas Mistrzostw Świata 2016. Zapowiadane zmiany dla strzelców zostaną wprowadzone już teraz, aby coraz więcej graczy sięgało także po inne postacie. Nie obędzie się także bez wielu bugfixów oraz wprowadzenia nowych skórek, tym razem z serii Arcade.
Annie
R – Summon: Tibbers
Bonus prędkości poruszania się i ataku Tibbersa zmniejsza się 20% po śmierci Annie.
Ashe
Q – Ranger's Focus
Czas trwania: 5 sekund => 4 sekundy
R – Enchanted Crystal Arrow
Obrażenia: 250/425/600 => 200/400/600
Corki
Umiejętność pasywna – Hextech Munitions
Driveby: Atakowanie wardów nie usuwa już prędkości poruszania poza walką gwarantowaną przez Paczki
Diana
E – Moonfall
Maksymalna odległość: 150 => 225 jednostek
Draven
R – Whirling Death
Koszt: 120 many => 100 many
Czas odnowienia: 110/100/90 sekund => 120/100/80 sekund
Gragas
E – Body Slam
Czas odnowienia: 12 sekund => 16/15/14/13/12 sekund
Ungraceful: Naprawiono błąd, który sprawiał, że Gragas czasem przenikał przez obiekty, z którymi powinien kolidować
R – Explosive Cask
Czas podróży: 0-0.58 sekundy (zależne od odległości) => 0.55 skeundy
Gangplank
Generalne
Podstawowe punkty życia: 580 => 540
W – Remove Scurvy
Koszt: 60/70/80/90/100 many => 80/90/100/110/120 many
E – Powder Keg
Barrels aren't people: Naprawiono błąd, który sprawiał, że zadawanie fizycznych obrażeń beczce dodawało efekty kradzieży życia/wampiryzmu
R – Cannon Barrage
Czas odnowienia: 160/150/140 sekund => 180/160/140 sekund
Obrażenia: 600/840/1800 => 420/720/1020
Ezreal
Umiejętność pasywna – Rising Spell Force
Prędkość ataku za ładunek: 10% na wszystkich poziomach => 10/12/14% (na poziomie 1/7/13)
Maksymalna prędkość ataku: 50% na wszystkich poziomach => 50/60/70% (na poziomach 1/7/13)
Evelynn
R – Agony's Embrace
Czas odnowienia: 150/120/90 sekund => 120/100/80 sekund
Jayce
E – Thundering Blow
Koszt: 40/50/60/70/80/90 many => 40 many na wszystkich poziomach
R – Transform: Mercury Hammer
Skalowane wzmocnienie: 0.4 mocy umiejętności => 0.4 bonusowych obrażeń od ataku
Bugfix: Naprawiono błąd, który sprawiał, że Jayce nie mógł atakować przez krótki czas po zmianie do Mercury Hammera
Jhin
W – Deadly Flourish
Skalowanie: 0.7 bonusowych obrażeń od ataku => 0.5 bonusowych obrażeń od ataku
Obrażenia przeciwko stworom i potworom: 65% => 70%
R – Curtain Call
Brakujące punkty zdrowia: 2% za każdy 1% brakujących punktów zdrowia celu => 2,5% za każdy 1% brakujących punktów zdrowia celu
Minimalne obrażenia za strzał: 50/125/200 + 0.25 bonusowych obrażeń od ataku => 40/100/160 + 0.2 bonusowych obrażeń od ataku
Maksymalne obrażenia za strzał: 150/375/600 + 0.75 bonusowych obrażeń od ataku => 140/350/560 + 0.7 bonusowych obrażeń od ataku
Usunięto: Curtain Closed: Czas odnowienia Curtain Call nie skraca się o 10% za niewykorzystane strzały
Dodano: Curtain Clarity: Przeciwnicy widzą teraz znacznik pokazujący czy znajdują się w zasięgu Curtain Call
Jinx
R – Super Mega Death Rocket!
Minimalny przelicznik: 0.1 bonusowych obrażeń od ataku => 0.15 bonusowych obrażeń od ataku
Maksymalny przelicznik: 1.0 bonusowych obrażeń od ataku => 1.5 bonusowych obrażeń od atakuKennen
Generalne
Poprawa animacji: Podstawowe ataki Kennena zostały zaktualizowane, aby shuriken wypadający z jego reki wyglądał lepiej
Prędkość pocisku ataku podstawowego: 1600 => 1700
W – Electrical Surge
Prędkość wzmocnionego pocisku: 1800 => 1700Malphite
W – Brutal Strikes
Czas odnowienia: 14 sekund => 12 sekund
Bonusowy pancerz: 10/15/20/25/30% => 15/20/25/30/35%
Skalowanie aktywne obrażeń: 0.1 bonusowego pancerza => 0.15 bonusowego pancerzaMorgana
E – Black Shield
Zasięg użycia: 750 => 800Orianna
R – Command: Shockwave
Koszt: 100/125/150 many => 100 many
Czas odnowienia: 120/105/90 sekund => 110/95/80 sekundPoppy
Generalne
Prędkość poruszania: 340 => 345
W – Steadfast Presence
Pasywny dodatkowy pancerz i odporność na magię: 12% bonusu => 15% bonusuRek'Sai
E – Tunnel
Czas odnowienia: 20/19.5/19/18.5/18 sekund => 26/24/22/20/18 sekund
R – Void Rush
Czas odnowienia: 150/110/70 sekund => 190/140/100 sekundRiven
R – Blade of the Exile
Minimalne obrażenia Wind Slasha: 80/120/160 => 100/150/200
Maksymalne obrażenia Wind Slasha: 240/360/480 => 300/450/600Ryze
R – Realm Warp
Zasięg: 1500/3000 => 1750/3000Sivir
W – Ricochet
Przelicznik obrażeń odbicia: 0.6/0.65/0.7/0.75/0.8 bonusowych obrażeń => 0.5/0.55/0.6/0.65/0.7 bonusowych obrażeń
R – On The Hunt
Pasywna prędkość ataku: 40/60/80% przy użyciu Ricocheta => 30/45/60% przy użyciu RicochetaThresh
R – The Box
Czas odnowienia: 150/140/130 sekund => 140/120/100 sekundTrundle
E – Pillar of Ice
Czas odnowienia: 23/20/17/14/11 sekund => 22/20/18/16/14 sekundVayne
Q – Tumble
Przelicznik: 0.3/0.35/0.4/0.45/0.5 całkowitych obrażeń => 0.3/0.4/0.5/0.6/0.7 całkowitych obrażeńVeigar
Umiejętność pasywna – Phenomenal Evil Power
Bonus za zabicie: 3 punkty mocy umiejętności za zabójstwo lub asystę => 5 punktów mocy umiejętności za zabójstwo lub asystę
E – Event Horizon
Event Clarity: Naprawiono błąd, który powodował, że wrogowie nie widzieli ostrzegającego pierścieniaVi
Umiejętność pasywna – Blast Shield
Czas odnowienia: 18-8 sekund (na poziomach 1-18) => 16-8 sekund (na poziomach 1-18)
Q – Valut Breaker
Czas odnowienia: 18/15.5/13/10.5/8 sekund => 16/14/12/10/8 sekund
Czas odrzucenia: 0.5-0.75 sekund => 0.7 sekundy
E – Excessive Force
Nowe: Excessive Convenience: Po pierwszym dodaniu umiejęności Vi zyskuje dwa ładunki Excessive ForceKled
Clarity: Tryb dla daltonistów zmienia kolor pasku zdrowia SkaarlaKolejnymi zaktualizowanymi splashartami zostały te, które dotyczą skórek do Siona. Od teraz Barbarion Sion, Hextech Sion, Lumberjack Sion oraz Warmoger Sion mogą cieszyć się nowymi portretami! (Kliknij aby powiększyć)Turret Binoculars: Bohaterowie znajdujący się w zasięgu wieży teraz przyciągają jej uwagę po zaatakowaniu przeciwnika w odległości 1400 jednostek od wieży. (zasięg ataku się nie zmienia, wciąż wynosi 775 jednostek)
Nearsighted Turret: Gdy wieża zmieni swój cel na bohatera w związku z brakiem innego celu, wybiera tego, który jest najbliższym atakującym zamiast losowego w jej zasięgu.
- Usunięto animacje skrzynek PROJECT z Warsztatu Hextech, aby zwolnić pamięć klienta. Powodowały one błędy, przez co gra wyłączała się. Nieotwarte skrzynki PROJECT wciąż będzie można otworzyć z identyczną zawartością, jednak od teraz będą używać animacji Premium (fioletowej) Skrzynki Hextech.
- Naprawiono błąd, który powodował, że próba użycia minimapy przy wskazaniu celu dla długodystansowej umiejętności (np. teleport) mogła spowodować, że wybrany został obiekt znajdujący się pod minimapą gdy kursor znalazł się przypadkowo ponad tą jednostką.
- Gracze nie będą już mieć dziwnych stanów (jak na przykład: każdy przycisk jest pingiem) jeśli zmienią okno w trakcie wydawania komendy.
Naprawiono błąd, który powodował, że doskok umiejętności pasywna Kalisty – Martial Poise nadpisywał inne efekty przeniesienia (np. klikanie na latarnię Thresha). - Kha'Zix nie traci już niewidzialności ze swojego R (Void Assault) gdy używa Youmuu's Ghostblade.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Q Lee Sina (Resonating Strike) nie zadawał obrażeń jeśli było używane w trakcie doskoku z W (Safeguard).
- Naprawiono błąd, który powodował, że E Leony (Zenith Blade) nie wyświetlał efektów wizualnych przeciwnikom jeśli Leona używała tej umiejętności jak znajdowała się w Mgle Wojny i używała flasha w pole widzenia podczas używania umiejętności.
- Od teraz Nasus dostaje ładunki na Q (Siphoning Strike) jeśli lasthittuje beczki Gangplanka.
- Nienaładowane użycie Q Siona (Decimating Strike) od teraz poprawnie zadaje obrażęnia w minimalnej odległości, zamiast na pełnej.
- Naprawiono błąd, który powodował, że uderzenie minona z E Siona (Roar of the Slayer) jak był podrzucony przez Q (Decimating Strike) czasem powodowało brak obrażeń zadanych przeciwnikom, przez który minion przeleciał.
- R Tahm Kencha (Abyssal Voyage) od teraz posiada opis podczas Wyboru Postaci.
- Naprawiono błąd, który powodował, że E Twitcha (Expunge) czasem nie zadawał obrażeń przeciwnikom na skraju zasięgu.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że pierwszy atak podstawowy Yasuo po użyciu R (Last Breath) był opóźniony jeśli był atakiem krytycznym.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Q Zileana (Time Bomb) nie zadawał obrażeń oznaczonym przeciwnikom, jeśli nie dało się ich wziąć za cel w trakcie gdy bomba eksplodowała.
- Naprawiono sporo błędów, które powodowały, że niektóre umiejętności natychmiastowe (np. W Cho'Gatha) zadawały obrażenia nietykalnym bohaterom gdy były użyte w trakcie gdy te jednostki były nietykalne.
- Naprawiono sporo błędów, które powodowały, że niektóre umiejętności doskoku mogły zachowywać się dziwnie gdy były używane podczas efektu odrzucenia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że odporności Rift Scuttlera nie zmniejszały się po użyciu krótkotrwałych efektów kontroli tłumu.
- Kolana Morgany nie wyskakują spod jej sukienki podczas animacji jej biegu.
- Ręce Syndry nie są już rozciągnięte gdy umiera.
- Strzały Runaan Hurricane'a na skórce SKT T1 Kalista podczas używania podstawowych ataków są teraz złote.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekt wizualny buffów (np. Banshee's Veil) nie podążał za ruchami SKT T1 Elise podczas jej przeróżnych animacji.
- Poprawiono czytelność pierścieni umiejętności pasywnej PROJECT: Ekko.
- Korpus Dark Star Thresha nie utrwala się w pozycji domyślnej gdy umiera podczas używania Q – Death Sentence.
- Animacja W Dark Star Thresha (Dark Passage) nie przypomina już W Syndry (Scatter the Weak)
- Przywrócono wirujące efekty obok kul Challenger Ahri.
- Animacja prowokacji Sandstorm Katariny nie jest już podwójnie szybsza od jej innych skórek.
W końcu doczekaliśmy się także nowych skórek z serii Arcade. Po takich postaciach jak Miss Fortune czy Sona przyszedł czas na Ahri, Ezreala oraz Corkiego. (Kliknij na portrety aby przejść do pełnego rozmiaru)