AGO Esports drugi dzień z rzędu ogłasza nowewgo sponsora. Tym razem „Jastrzębie” rozpoczynają współpracę z firmą PUMA, czyli producentem odzieży sportowej.

Współpraca pomiędzy organizacją AGO Esports, a marką PUMA obejmować będzie tradycyjnie szereg aktywacji na profilach społecznościowych Jastrzębi oraz ich podopiecznych, ale także zaopatrzenie ich w stroje przystosowane do zmiennych warunków klimatycznych, na które składać się będą bluza, koszulka meczowa, dresy, krótkie spodenki oraz odpowiednie obuwie zarówno do występów turniejowych, jak i do czasu wolnego czy treningu fizycznego.

„Jesteśmy dumni z faktu, że globalna marka jaką jest Puma, zdecydowała się na współpracę z naszą organizacją. Asortyment i stosowana w produktach Pumy technologia wypełnia w całości oczekiwania i potrzeby naszej Drużyny zapewniając jej tym samym absolutny komfort pracy i w sposób całkowity pozwala pozostać nam w zgodzie ze sportową filozofią, na jakiej zbudowana jest nasza organizacja. Staramy się dobierać partnerów, którzy wpływają realnie na rozwój naszej organizacji i wspierają nas – marka Puma niewątpliwie jest tego najlepszym przykładem. Proces wyboru asortymentu, wsparcie marketingowe i know how branżowy pozostaje na najwyższym, światowym poziomie, co czyni to partnerstwo niezwykle strategicznym dla naszej organizacji. Mamy nadzieję, że dzięki naszym staraniom i licznym działaniom w mediach, jakie mamy zaplanowane na 2019, zbudujemy na rynku esportowym i gamingowym wiele pozytywnych konotacji dla marki Puma” – Jakub  Szumielewicz, CEO AGO Esports.

Polska organizacja jako druga w esporcie skorzystała z usług czołowego producenta odzieży. Wcześniej na ten krok zdecydowało amerykańskie Cloud9. Zawodników AGO w nowych koszulkach z logotypem PUMA będziemy mogli obserwować już niedługo, podczas DreamHack Rio De Janeiro, który odbędzie się w datach 19-21 kwietnia.