Nowe gadżety do postaci wytypowanych przez graczy! Świeżego ekwipunku doczekali się już Bea i Darryl. Następni w kolejce są Kiełek i Nita.

Ostatnimi czasy w mediach społecznościowych Brawl Stars zaczęły pojawiać się ankiety dotyczące wprowadzania kolejnych udoskonaleń do Zadymiarzy. W jednej z takowych ankiet na zdecydowane prowadzenie wysunęły się dwie postaci: Darryl i Bea. Z tej okazji zaprezentowano nam do nich nowe gadżety, które już można podziwiać w grze. Niedługo jednak musieliśmy czekać na ogłoszenie dwóch kolejnych. Tym razem do Sprouta i Nity. Znamy już zastosowanie całej czwórki. Jak ich obecność wpłynie na rozgrywkę?

nowe gadżety

Beczka Smoły – nowy gadżet Darryla

Beczka Smoły umożliwia utworzenie wokół postaci obszaru, który spowalnia przeciwników na 4 sekundy. Spowolnienie jest wyraźnie odczuwalne i biorąc pod uwagę mechanikę ataków podstawowych postaci – z pewnością pomoże narobić dodatkowych szkód. Zasięg Smoły jest niewielki, więc w większości przypadków prawdopodobnie najlepszą opcją będzie dodashowanie do przeciwnika z użyciem super umiejętności i odpalenie gadżetu tuż przy nim, by uniemożliwić mu szybki odwrót przed naszymi strzałem.
Beczka Smoły może się świetnia sprawdzać w kombinacji z jego gwiezdną mocą – Nieprzerwane Przeładowanie. W kombinacji z Beczką Strachu czyni go zabójczą maszyną, od której nie da się uciec.

Dziki Rój – nowy gadżet Bea

Dziki Rój składa się z trzech wściekłych pszczółek, których żądła potrafią wyrządzić kolosalne szkody na przeciwniku. Pszczoły latają wokół bohaterki, oddalając się od niej i zadając obrażenia skalujące się 370-1000 jednostek. Każda pszczoła może zaatakować przeciwnika tylko raz, jednak i to już w początkowej fazie ładowania gadżetu może pozwolić zadać aż 1100 punktów obrażeń. Końcowy zasięg gadżetu jest niesamowicie duży, co umożliwia dosięgnięcie nawet najdalej schowanych przeciwników. Dodatkowo tor lotu owadów jest bardzo przewidywalny, co pozwala na sterowanie nimi. Niemniej z pewnością nauczenie się tego nie będzie proste.

Nadchodzący gadżet Kiełka – Transplant

Przeszczep, bo tak brzmi dosłowne tłumaczenie nazwy gadżetu, wydaje się być niesamowicie prosty w obsłudze. Może jednak stanowić bardzo dobrą metodę na mieszanie w taktyce przeciwnika. Urządzenie pozwala na usunięcie postawionej wcześniej przez Kiełka ściany, co automatycznie odnawia jego super umiejętność, pozwalając nam na jej szybką relokację. Ważne jest tutaj, iż jeżeli postawimy dwie ściany jedna przy drugiej tak, by się ze sobą stykały, użycie gadżetu zniweluje całość obiektu, a nie tylko wyodrębnioną jego część. To pozwala nam na dowolne manipulowanie strukturą mapy. Jeżeli bowiem użyjemy gadżetu w trakcie castowania Żywopłotu i odpowiednio sprawnie usuniemy poprzednią ścianę, zanim nowa wyląduje, mamy natychmiastową możliwość użycia super umiejętności ponownie.

Wszyscy doskonale wiedzą, że kombinacja jego pierwszego gadżetu z Fotosyntezą było potężnym połączeniem, pozwalającym mu przyjąć na siebie duże ilość dodatkowych obrażeń. Niemniej Transplant otwiera zupełnie nowe możliwości, zwłaszcza dla zaawansowanych graczy.

Nadchodzący gadżet Nity – Faux Fur

Sztuczne futro jest wzmocnieniem super umiejętności Nity. Przywołany misiek może zostać osłonięty tarczą, która pochłania 35% obrażeń przez 3 sekundy. To oznacza, że każdy z Zadymiarzy musiałby wygenerować 8615 punktów obrażeń celem stratowania go. Użycie tarczy może wymagać dobrego wyczucia czasu, celem utrzymania miśka przy życiu jak dłużej w kryzysowych sytuacjach.

W przypadku Nity bardzo ciężko określić, jakie zestawienie będzie najbardziej korzystne w rozgrywce. Jej super umiejętności i gadżety można dowolnie dostosowywać, w zależności od trybu, mapy i osobistych preferencji zawodnika, ponieważ każda kombinacja dostarczy innych wrażeń z gry bohaterką.