Największa sieć restauracji na świecie została dziś sponsorem Entropiq – czeskiej organizacji esportowej, w której szeregach gra NEEX i Molsi.

McDonald’s to marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Ma ona zasięg globalny i posiada mnóstwo lokali. W Polsce popularnego fast fooda możemy spotkać praktycznie w każdym większym mieście. Zgaduję, że każdy chociaż raz w życiu jadł coś z ich menu. Teraz ten światowy gigant został sponsorem Entropiq – czeskiej organizacji esportowej, która posiada składy w takich grach jak CS:GO, FIFA, VALORANT, czy PUBG.

„Wchodzimy do świata esportu z nadzieją na podniesienie świadomości marki wśród ważnej grupy naszych klientów i zmianę wizerunku McDonald's tak, aby stał się integralną częścią rozrywki zaszczepionej w tym szybko rozwijającym się zjawisku kulturowym” – powiedział Martin Troup, dyrektor ds. Marketingu, McDonald's Czechy i Słowacja.

W koszulkach Entropiq od niedawna gra dwóch naszych rodaków – NEEX i Molsi. Obaj są członkami dywizji VALORANT, o której więcej możecie przeczytać tutaj.