AGO Esports jest jedną z prężniej rozwijających się organizacji w Polsce. Dziś poinformowali o rozpoczęciu współpracy z nową marką na rynku esportowym – Łomżą.

Współpraca będzie prowadzona pomiędzy AGO Esports i marką Łomża, a dokładniej firmą Van Pur S.A., która stawia pierwsze kroki w branży esportowej. Kooperacja będzie obejmować szereg aktywacji na profilach społecznościowych Jastrzębi i ich podopiecznych. Organizacja zostanie partnerem merytorycznym w esportowych projektach marki, zapewniając dostęp do swoich zasobów intelektualnych i infrastruktury. W ramach tych działań AGO wpierać będzie Łomżę w promowaniu właściwych postaw wśród fanów sportów elektronicznych, wspomagać amatorów i rozwijać branże w Polsce, budując przy tym pozytywny wizerunek marki Łomża i jej produktów bezalkoholowych.

Dostrzegamy i doceniamy dynamiczny rozwój świata esportu – zupełnie nowego wymiaru szlachetnej i sportowej rywalizacji. Chcemy wspierać tę dyscyplinę, budować wiedzę na jej temat wśród szerokiej publiki oraz umożliwić wejście do esportowego świata osobom, które są odpowiednio zdeterminowane i wybrały go jako swoją drogę, dlatego postanowiliśmy nawiązać współpracę z AGO Esport, niekwestionowanym liderem pod względem oceny całościowej w tym zaplecza organizacyjnego i intelektualnego niezbędnego do realizacji celów jakie postawiła przed sobą Łomża na polskiej scenie esportowej.
Doceniamy zasady fair play, wielkie emocje i ogromną pracę, jaką wykonują każdego dnia profesjonalni esportowcy. Jednocześnie rozumiemy, że jak każda dyscyplina sportowa tak esport wymaga wielu wyrzeczeń – dlatego partnerem i przewodnikiem po tym świecie została nasza Łomża 0,0%, która pozwala cieszyć się smakiem prawdziwego piwa bez konsekwencji, jakie niesie spożywanie alkoholu.

 – powiedział Maciej Dymalski, wicedyrektor działu marketingu w Van Pur S.A.

Właściciele AGO Esports wywodzą się ze esportu tradycyjnego i to właśnie oni, jako pierwsi w Polsce, wprowadzili do drużyny performance coacha – osobę odpowiedzialną za rozwój mentalny i fizyczny zawodników. Stanowisko to obejmuje Sebastian Krzepota. Jastrzębie dbają o zdrowie fizyczne, dlatego partnerstwo z marką Łomża, która promuje piwo bezalkoholowe nie kłóci się z wizerunkiem graczy.

AGO Esports docenia posunięcie firmy Van Pur S.A., zmierzające w kierunku zaktywizowania wokół idei turniejowej pod patronatem Łomża środowiska graczy amatorskich, jacy chcą wzorem swoich idoli esportowych spróbować swoich sił w prawdziwej rywalizacji. Jest nam tym bardziej miło, iż tak poważna firma jaką niewątpliwie jest Van Pur S.A. zdecydowała się wybrać AGO na partnera merytorycznego w obszarze przedmiotu ich działań. Czujemy wszyscy ekscytację związaną z możliwością poznania wielu młodych ludzi zaangażowanych w ideę esportową pod sztandarami AGO i Łomży. 

 – powiedział Jakub Szumielewicz, prezes organizacji AGO Esports.

Zdaniem przedstawicieli marki Łomża, esport jest egalitarny – nic nie dzieli Cię od sukcesu i bycia mistrzem oprócz Twoich decyzji, pracy i determinacji. W klasycznym sporcie musisz przejść szczeble kariery, Twoja pozycja zależy od trenerów, selekcjonerów, klubów, lokalnych władz – w esporcie to zależy tylko od Ciebie. To Twoja droga i Twoje decyzje. Właśnie dlatego Łomża wsparła AGO Esports, angażując organizację w mentoring – ponieważ tylko tak może wspierać esportowców w wyborze odpowiedniej, swojej drogi i podążaniu nią.

Źródło: informacja prasowa.