W końcu nadeszła zapowiadana zmiana wizerunku Virtus.pro. Oto jak teraz będzie wyglądać marka reprezentowana m.in. przez polskich zawodników CS:GO.

Jedna z największych esportowych organizacji już w sierpniu przeprowadziła małą zmianę wizerunku, rezygnując z pomarańczowo-czarnych barw w ich logo i koszulkach na nowe zielono-fioletowe. Decyzja była spowodowana głównie zaangażowaniem ich największego sponsora, firmę MegaFon, czyli drugiego największego operatora sieci komórkowej w Rosji. Jednak już wtedy zostało zapowiedziane, że w listopadzie poznamy nowy wymiar Virtus.pro.

Dzisiaj, 15 listopada o godzinie 15:15 czasu w Rosji, w ramach obchodów 15-to lecia Virtus.pro, światło dzienne ujrzały zmiany, które wpłyną na identyfikację wizualną zespołu od 2019 roku. Organizacja postanowiła pozostać przy kolorze pomarańczowym, lecz bardzo mocno uprościć swoje logo nie rezygnując z maskotki, czyli niedźwiedzia polarnego. Dodatkowo postanowiono stworzyć logo zastępcze, czyli literę „V” z widocznymi zadrapaniami, która ma dać organizacji możliwość wyboru i elastyczność. Nowe logo zacznie obowiązywać wraz z rozpoczęciem przyszłego roku i właśnie wtedy zostanie podmienione na wszystkich produktach tej marki.