Fantasyexpo wśród esportowych gigantów! Polska agencja gamingowa w ramach projektu Esports Association i MKiDN pojawi się na Esports BAR w Miami.

Już dziś startuje Esports Bar, czyli to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w branży sportów elektronicznych. Wizją włodarzy tego wydarzenia jest przekształcić sport elektroniczny w rozrywkę przyszłości, a chcą tego dokonać za pomocą firm, które dotychczas nie angażowały się w tę branżę. Na słonecznym wschodnim wybrzeżu Florydy spotkają się przedstawiciele esportowych gigantów, czyli osoby związane z markami takimi jak Twitch, IESF, PepsiCo, Ubisoft i StarLadder.

Dzięki wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz pod patronatem Esports Association na miejscu pojawi się również Fantasyexpo, czyli polska agencja gamingowa właściciel brandu Polska Liga Esportowa. Firma w swoim dorobku może pochwalić się również tworzeniem turniejów pod nazwami Polish Open, GEFORCE CUP oraz realizacją polskich transmisji z najważniejszych turniejów esportowych zarówno Counter-Strike: Global Offensive jak i League of Legends.

Obecność przedstawicieli agencji z Wrocławia patronuje Esports Association, dzięki wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w ramach projektu promocji polskiego esportowego sektora prywatnego poza granicami kraju. Dla przedstawicieli Fantasyexpo będzie to okazja do poszerzenia relacji z wieloma innymi podmiotami w środowisku esportowym. Założenia te wpisują się także w cele Esports Association – ogólnopolskiej organizacji non profit działającej na rzecz profesjonalizacji i promocji polskiej branży esportowej, a także reprezentującej środowisko sportów elektronicznych przed administracją rządową i samorządową.

Stowarzyszenie otrzymało dofinansowanie od Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach projektu rozwoju sektorów kreatywnych. Promocja esportowego sektora prywatnego poza granicami kraju ma na celu umocnić pozycję Polski jako lidera europejskiego rynku sportów elektronicznych.