Siła natury, Tajemny golem, czy Łowca grubego zwierza. Na tydzień przed wprowadzeniem dodatku poznaliśmy zmiany w dwunastu kartach. Najmocniej na nowych wersjach kart ucierpi Druid. Zmiany odczuć mogą też wszystkie agresywne decki.

Druid

drzewieckeeperfon
Siła natury tańsza o 1 punkt many wciąż przyzywa 3 drzewce 2/2. Nie umierają one pod koniec tury, ale nie mają też szarży. Usuwa to więc możliwość kombinacji z Dzikim rykiem w jednej turze. Druga część combo pozostaje jednak bez zmian, co może pozwolić na inne zagrania w przyszłości. Drzewiec wiedzy dobierać będzie tylko 1 kartę zamiast dwóch. Opiekun gaju nie powinien być od teraz często widywany, statystyki 2/2 za 4 many są bardzo słabe, za ten sam koszt możemy mieć neutralnego stronnika z wyciszeniem i statystykami 4/3.

Wyciszenie i niszczenie stronników

flurysowabghmark 

Sowa żelaznodzioba i Łowca grubego zwierza to dwie karty, których nerfa można było się spodziewać. Koszt Sowy zwiększył się o 1 i, podobnie jak Opiekun gaju, może być za droga, jeśli za 4 many możemy wyciszyć stronnika i mieć na stole stronnika 4/3. Popularny BGH kosztować będzie teraz 5 many, ale ze względu na duże karty z nowego dodatku wciąż powinien często występować. Zmiana w Nawałnicy ostrzy jest z kolei zbyt dużym osłabieniem. 2 many więcej i brak możliwości zadawania obrażeń bohaterom czyni tę kartę martwą.

Neutralni stronnicy

golemchargegolemnóżgnom

Te nerfy mocno odczują Aggro decki. Jeden punkt ataku mniej u Nożownika i Trędowatego Gnoma pozostawiają ich umiejętności, ale w taliach takich jak Face Hunter liczą się każde obrażenia. Usunięcie szarży robi z Tajemnego golema kartę niegrywalną, nawet po dodaniu 2 hp. Po nerfie Ognistego Golema będzie go ciężej wystawić za 0 many, bo potrzebne do tego jest posiadanie tylko 5 życia. Handlocki, Renolocki czy Magowie z Lodowym Blokiem i Reno z pewnością będą mieć większy problem z zagraniem tej karty.

Mistrzyni Kamuflażu


Mistrzyni kamuflażu do tej pory pojawiała się bardzo rzadko. Teraz nie będzie grana nigdy, ale celem tego nerfu jest uniemożliwienie tworzenia zbyt silnych kombinacji z kartami z nowego dodatku.