Już w najbliższy weekend odbędzie się turniej piłki nożnej ESPORT GRA, w którym zagrają osobistości z polskiej sceny esportowej. Partnerami wydarzenia są marki x-kom oraz Lenovo. 

Już 7 sierpnia odbędzie się wydarzenie ESPORT GRA, w którym zobaczymy osoby znane z polskiej sceny esportowej rywalizujące ze sobą na zielonej murawie w meczach piłki nożnej. Zawody organizowane są przez agencję eventową GG League, która sama wystawi swoją reprezentancję do gry. Oprócz nich zobaczymy reprezentantów dziewięciu innych podmiotów esportowych w tym m.in. x-kom AGO, Anonymo Esports, czy Emeritos Banditos. 

Jednym z głównych sponsorów wydarzenia jest sklep internetowy x-kom, który od lat jest mocno związany z polskim esportem, angażując się w działania na wielu płaszczyznach. Marka od 2019 roku jest sponsorem tytularnym organizacji x-kom AGO, która w tym czasie zdołała wywalczyć tytuł ESL Mistrzów Polski w CS:GO. W ubiegłym roku na terenie salonu x-kom, w warszawskiej galerii Reduta, powstała STR3FA GR4CZA, gdzie każdy gracz może przyjść i przetestować sprzęt topowej klasy. O jego jakości świadczy fakt, że to właśnie w tym miejscu rozgrywany był pierwszy popandemiczny turniej LAN-owy w Polsce – 2v2 Showdown, na którym wystąpili najlepsi polscy gracze CS:GO.

Kolejnym sponsorem głównym ESPORT GRA została marka Legion by Lenovo, która stworzy esportową strefę jeden na jednego podczas wydarzenia. Uczestnicy oprócz meczów piłki nożnej, rozgrywać będą pojedynki na aim-mapach, korzystając z laptopów Lenovo Legion 5 (2021). Najlepszy zawodnik piłkarskiego turnieju otrzyma jeden egzemplarz jako nagrodę MVP. Laptopy tej serii oferują maksymalną wydajność w grach za sprawą topowych komponentów, w tym najnowszych kart graficznych z serii RTX 3000. Ubiegłoroczny model tej serii podbił serca użytkowników fenomenalnym stosunkiem jakości do ceny i tegoroczny wariant może również pochwalić się tą cechą. 

Turniej będzie transmitowany na kanale GoodGame_League, który obserwuje ponad 40.000 użytkowników Twitch oraz co miesiąc gromadzi ponad 200.000 unikatowych widzów, podczas transmisji LIVE.