Marka Mentos w pierwszym półroczu 2022 uraczyła graczy wieloma jakościowymi turniejami, które cieszyły się ogromną popularnością.
W 2021 roku marka Mentos Sour wywołała kwasy pomiędzy streamerami organizując rywalizację w hitowej produkcji Among Us pod nazwą Mentos Sour Challenge! Przyjacielskie potyczki słowne przypadły do gustu widzom, a marka postanowiła jeszcze mocniej zaangażować się w środowisko internetowej rywalizacji, czego efektem będzie seria turniejów w Minecraft oraz Fortnite.
Na przestrzeni lutego, marca oraz kwietnia odbyły się zawody esportowe skierowane przede wszystkim do amatorskich graczy, dla których liczy się dreszczyk emocji oraz rywalizacji. Tym razem w turnieju powstały serie wydarzeń w Fortnite – Mentos Pure Fresh Cup oraz Minecraft – Mentos Sour Cup. Obydwa cykle cieszyły się ogromną popularnością!
Produkcja Epic Games przyciągnęła równo 3000 graczy – po pierwszym turnieju organizatorzy dwukrotnie zwiększyli liczbę możliwych miejsc w kwalifikacjach, a i tak społeczność doszczętnie je wypełniła. Widzowie oglądając zmagania wygenerowali na transmisjach przeszło 200.000 wyświetleń, zaś na ręce uczestników przekazano łącznie 14.000 złotych.
Z kolei w Minecrafcie oglądaliśmy zmagania 1540 zawodników łączących się w czteroosobowych drużynach, zaś cztery transmisje na żywo osiągnęły ponad 400.000 wyświetleń. Gracze szczególnie chwalili fenomenalny design dedykowanej mapy stworzonej specjalnie dla marki Mentos Sour! O sukcesie rozgrywek świadczy również społeczność zgromadzona na dedykowanym serwerze Discord, gdzie zebrało się łącznie 4000 osób.
Marka Mentos to ikona świeżości, która od 90 lat odświeża ludzi na całym świecie. Kultowe cukierki do żucia w rolce oraz gumy do żucia uwielbiane są przez zaawansowanych gamerów oraz amatorów casualowej rozrywki.