Organizacja Virtus.pro ogłosiła, że na czas The International 2019 w Szanghaju zmieniają swoją identyfikacją wizualną.

Rosyjski esportowy gigant wciąż eksperymentuje ze swoją identyfikacją wizualną. Na początku bieżącego roku Virtus.pro zaprezentowało swoje nowe, odświeżone i uproszczone logo, zaś wcześniej przybrali barwy sponsora Megafone, porzucając na chwilę czerń i pomarańcz. Teraz ponownie pokazują wariację swojego logo, tym razem zmienionego na cześć turnieju The International 2019, gdyż po raz pierwszy zawody odbędą się w Chinach.

Organizacja zdecydowała się zmienić niedźwiedzia polarnego, który od lat widniał w logo Virtus.pro, na… pandę. Zwierzę to uznawane jest za jeden z symboli Państwa Środka. Roman Dvoryankin, główny menadżer Virtusów, poinformował że będą używać tej wersji logotypu przez najbliższe kilka tygodni.

The International to zdecydowanie najważniejszy turniej na scenie Dota2, który podsumowuje cały rok zmagań najlepszych drużyn. Co roku wydarzenie to bije rekordy puli nagród, a wszystko dzięki tzw. crowdfundingowi. W tegorocznej edycji do zgarnięcia jest łącznie ponad $32.000.000 co stanowi największą nagrodę w historii esportu. Jak wcześniej wspomnieliśmy, turniej odbędzie się w Szanghaju w dniach 15-25 sierpnia.