Twórca mapy de_Cache podczas swojej transmisji przypadkiem ujawnił prace nad tą lokacją. Dodatkowo podzielił się swoimi planami, które sięgają aż dwa lata do przodu.

FMPONE już jakiś czas temu podzielił się informacją, że prace nad reworkiem mapy de_Cache trwają w najlepsze. Podczas swoich transmisji dzielił się z widzami np. zdjęciami, którymi się inspiruje podczas odświeżania swojej lokacji. Jednak nigdy nie chwalił się postępami, czy też efektami jego ciężkiej pracy. Aż do wczoraj.

Shawn pracował właśnie nad swoją nową mapą. Podczas próby zmiany okna przypadkowo wywołał na wierzch część platformy steam, służącą do zapisywania zrzutów ekranu. Widać na niej masę zdjęć nowych tekstur, a niektóre przedstawiają poszczególne miejsca z mapy de_Cache. FMPONE zareagował szybko ukrywając okno, lecz niewystarczająco szybko by uniemożliwić wgląd w to co przypadkiem pokazał. Cały incydent skwitował słowami „trudno, biorę odpowiedzialność na siebie, jest to moja wina”.Podczas tej samej transmisji Shawn został zapytany, którą mapę z Counter-Strike 1.6 chciałby odświeżyć aby pojawiła się w CS:GO. FMPONE odpowiedział od razu, że zrobi jeszcze jedną mapę po ukończeniu pracy nad Cache i wtedy weźmie się za jedną z lokacji z 1.6. Utrzymał w tajemnicy jaka lokacja to będzie, więc można spekulować, że chroni to umowa o poufności z Valve. Przyznał jednak, że ten rework mógłby być wręcz przełomowy, lecz w najlepszym przypadku pojawi się dopiero w roku 2020.

Nie ma co ukrywać, że Valve przez ostatnie dwa lata mocno zaniedbał jedno ze swoich dzieci. Jednak ostatnie działania ze strony twórców pozwalają wierzyć, że nadchodzą nowe lepsze czasy. Być może szykuje się fala zmian. Jednak czy społeczność CS:GO jest na nie gotowa?