SK Gaming wyrwało z rąk VG.FlashGaming zwycięstwo. Brazylijczycy byli już o krok od przegranej, gdy doprowadzili do dogrywki, której wygranie przyniosło im trzecią mapę. Chińczycy nie byli na to przygotowani.

Brazil SK Gaming

2

Faza grupowa
StarSeries i-League Season 5
System szwajcarski
Bilans drużyn: 0-0

Cache
(1:14; 0:2)

Inferno
(10:5; 5:10) (4:0)

Train
(13:2; 0:3)

China VG.FlashGaming

1

Cache

SK Gaming rozpoczęło ten mecz od wywalczenia możliwości wybrania strony startowej. Pistoletówka należała do VG.Flash, które dobrze zaatakowało, a następnie obroniło zajęty obszar bombowy „B”. Korzystając z przewagi broni, Chińczycy wyszli na trzypunktowe prowadzenie. Pierwszy full został zdobyty przez VG, co dało tej formacji kolejną możliwość powiększenia swojej przewagi. Po bardzo udanej rundzie w wykonaniu YuLun „Summer” Chan (4 fragi), zwieńczonej wygranym przez tego zawodnika clutchem 1 vs 2, VG.FlashGaming dalej mogło po prostu „grać swoje”, bez obawy o stan ekwipunku oponentów. Dopiero po siedmiu porażkach z rzędu, SK Gaming zdołało obronić się przed rywalami. Radość Brazylijczyków nie trwała zbyt długo. Terroryści zapewnili sobie zwycięstwo w pierwszej połowie, a to jeszcze nie było wszystko, co mieli do powiedzenia. To była rzeź. SK, prócz tego jednego starcia, nie było w stanie zrobić absolutnie nic. Chwila przerwy w tej masakrze nastąpiła wraz z przerwą pomiędzy zmianami stron.

Wygrywając drugą pistoletówkę (Summer znów zdobył 4 fragi), VG.FlashGaming zyskało aż czternaście map-pointów. Ta mapa już przeszła do historii. Wykorzystując pierwszy z nich, Chińczycy pokonali SK Gaming na Cache 16:1.

Inferno

Tym razem to Chińczycy mogli zdecydować, po której stronie rozpoczną zmagania. Padło na CT. VG tryumfowało w pierwszej pistoletówce, jednak bardzo dobry force w wykonaniu SK niemal od razu dał nam remis. Brazylijczycy poszli za ciosem. Zaczęli odpłacać się rywalom za poprzednią mapę. Runda po rundzie, zajmowali obszary bombowe, których już nie sposób było odbić. Dopiero Po ośmiu porażkach, VG.FlashGaming zdołało odbić zajęty bombsite. To był impuls, który pozwolił Chińczykom na mały comeback na tej mapie. Ostatecznie, pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 10:5 dla SK Gaming. 

Po zmianie stron, chińska formacja ponownie odniosła tryumf w pistoletówce, dzięki czemu mogła chociaż częściowo odrobić straty. Pierwszy full tej połowy należał do SK. VG nie pozostało jednak bierne na defensywę przeciwników z Ameryki Południowej. Chińczycy doprowadzili do remisu 11:11, po czym wreszcie objęli długo wyczekiwane prowadzenie. Nic więc dziwnego, że przegrywające 11:13 SK zdecydowało się na pauzę taktyczną. Przyniosła ona oczekiwany rezultat. Brazylijczycy odrobili straty. W ostatnim momencie to jednak VG zdobyło piętnasty punkt i szansę na zakończenie tego meczu. Ta mapa nie mogła ot tak, po prostu, dobiec końca. Ekipa Ricardo „boltz” Prass doprowadziła do remisu.

Niestety, ale dogrywka była bardzo jednostronna. SK Gaming zgarnęło wszystkie cztery rundy z rzędu, dzięki czemu wygrywając Inferno 19:15, doprowadziło do trzeciej mapy w spotkaniu.

Train

Ostatnia lokacja rozpoczęła się od wygranej przez Sk Gaming rundy pistoletowej. Antyterroryści poszli za ciosem i wykorzystując przewagę broni wyszli na trzypunktowe prowadzenie. VG zdołało wygrać force'a w czwartym starciu. Chińczycy jednak nie poszli za ciosem. Rozpoczęła się absolutna dominacja Brazylijczyków. Fortuna kołem się toczy. Jak podczas pierwszej mapy to VG.Flash w pełni kontrolowało przebieg spotkania, tak na ostatnim Trainie, role całkowicie się zmieniły. Punkt za punktem, SK powiększało swoją przewagę. Sytuacja terrorystów była tragiczna. Dopiero po utracie dwunastego punktu, ekipa z Dalekiego Wschodu zdołała przedrzeć się przez swoisty „mur”, który postawili ich oponenci. Dwa punkty na całą połowę to zdecydowanie zbyt mało, by móc walczyć po zmianie stron…

Wygranie drugiej pistoletówki było praktycznie podpisaniem wyroku dla VG. Niewykorzystanie jednej okazji na zakończenie tego meczu zwycięstwem zemściło się aż nadto w postaci przegrania trzeciej i ostatniej mapy 16:2.

Wszystkie informacje na temat turnieju StarSeries i-League Season 5 możesz znaleźć na naszej dedykowanej podstronie.