W ramach ligi BlasterX INETKOX drużyna Kinguin rozegrała swoje spotkanie z formacja Space Soldiers. Czy Kinguin zdoła zdominować turecką formację?

Proces banowania map

Poland Kinguin odrzuca Nuke
Turkey Space Soldiers odrzuca Cache
Poland Kinguin odrzuca Cobblestone
Turkey Space Soldiers odrzuca Overpass
Poland Kinguin wybiera Mirage
Turkey Space Soldiers wybiera Dust2

Poland Kinguin 14:16 Turkey Space Soldiers
mapa: de_mirage

Drużyna Kinguin rozpoczęła zmagania na tej mapie po stronie terrorystów. Po trzech świetnych zabójstwach od Jacka „minise” Jeziaka pierwszy punkt ląduje na koncie polskiej formacji. Wygrana runda pistoletowa dała im przewagę finansową, dzięki czemu dwie kolejne rundy również gładko zwyciężyli. Pierwsza potyczka na pełnym ekwipunku pokazała mocną defensywę zawodników z Turcji. Drużynie terrorystów nie udało się podłożyć ładunku, a Can „XANTARES;” DÖRTKARDEŞ wyeliminował w tej rundzie trzech przeciwników. Odbudowując swoją sytuację finansową drużyna Space Soldiers odrobiła jeszcze trzy rundy doprowadzając do przewagi 4:3. W tym momencie pierwszy raz na pełnym ekwipunku zawodnikom Kinguin udało się przełamać defensywę tureckiej formacji. Po czterech zabójstwach od Mikołaja „mouz” Karolewskiego udaje się doprowadzić do remisu. Od tego momentu polska formacja zaczęła odrabiać straty, wygrali aż cztery rundy z rzędu doprowadzając do wyniku 8:4 na swoją korzyść. Trzynasta runda nie udała się zawodnikom Kinguin, nie udało im się skutecznie wejść na bombsite, dzięki czemu Space Soldiers wygrali rundę na wynik 8:5. Wszystkie kolejne rundy aż do końca zwyciężyła drużyna z Turcji. W ostatniej rundzie pierwszej połowy trzy zabójstwa od XANTARESA i dwa od ngiNa zakończyły tę część spotkania doprowadzając do wyniku 8:7.

Drugą połowę rozpoczęła świetna runda pistoletowa w wykonaniu tureckiego składu. Udane wejście na bombsite A i podłożenie bomby zapewniło im doprowadzenie do wyniku 8:8. Polacy nie potrafili sobie poradzić ze skutecznymi atakami Space Soliders, przegrali aż sześć rund z rzędu i borykając się z problemami finansowymi nie umieli postawić skutecznego oporu. Przy wyniku 13:8 drużyna antyterrorystów zdecydowała się wziąć przerwę, po której nareszcie zaczęli wygrywać rundy. Po dwóch podwójnych zabójstwach od mouza i MICHA udało im się zdobyć pierwszy punkt po zmianie stron. Kolejne trzy rundy również wpadły na ich konto, jednak turecka formacja nie dała sobie odebrać przewagi. Zwyciężyli bardzo ważną rundę przy wyniku 13:12. Po podłożeniu bomby zmusili graczy antyterrorystów do zachowania broni. Następna potyczka zakończyła się również udanym wejściem na bomsite B, co odebrało szansę drużynie z Polski na wygranie tej mapy w podstawowym czasie. Pomimo dwóch odrobionych rund z ich strony całą mapę przegrali wynikiem 16:14.

Poland Kinguin 7:16 Turkey Space Soldiers
mapa: de_dust2

Pomimo dobrego występu drużyny Kinguin na tej mapie z formacją AGG tutaj rozpoczęła się ona dla nich niefortunnie. Rozpoczęli to spotkanie po stronie antyterrrorystów, pierwsza runda pistoletowa padła jednak łupem terrorystów. Pięć zabójstw od Tugaya „TuGuX” Keskina w drugiej rundzie zaowocowało słabym startem naszej drużyny. Ku zaskoczeniu przeciwników zakupili oni pełen ekwipunek trzeciej rundzie, dzięki czemu wpadła ona na ich konto. Kolejną rundę zdobyli za sprawą trzech świetnych zabójstw Pawła „innocent” Mocka. Odpowiedzią na tę rundę było świetne wyciągnięcie obrońców przez terrorystów. stracili tylko jednego zawodnika i doprowadzili do przewagi 3:2 na swoja korzyść. Drużyna Kinguin była w stanie zakupić pełen ekwipunek na następną rundę co pomogło im ją wygrać. Obronili bombsite zachowując aż trzy bronie. Turecka formacja po tej porażce przybrała nową taktykę. Mocno atakując wygrali aż pięć rund z rzędu, skutecznie przebijając się przez obronę antyterrorystów. W dwunastej rundzie Polakom udało się odeprzeć atak Turków i po trzech zabójstwach od minisa rozbroić bombę, zdobywając czwartą rundę na swoje konto. W związku z problemami technicznymi u Michała „MICHU” Müllera na zastępstwo wszedł Mariusz „loord” Cybulski. Od tej pory polscy zawodnicy nie potrafili wygrać ani jednej rundy, co zaowocowało końcowym wynikiem 11:4 dla tureckiej formacji.

W tę połowę polska drużyna weszła dużo lepiej. Zwyciężyli rundę pistoletową nie ponosząc żadnych strat ze swojej strony. Druga runda równie szybko wygrana po dwóch podwójnych zabójstwach od minise i innocenta. Osiemnasta runda została rozegrana całkowicie ekonomicznie po stronie antyterrorystów. Gracze Kinguin nie mieli problemu z jej zdobyciem, dzięki czemu doprowadzili do rezultatu 11:7. Niestety ta runda była ostatnią zdobytą przez polski skład. Doskonała obrona bombsite'ów przez turecką formację zniszczyła osłabione Kinguin. Ostatnią rundę drużyna Space Soldiers wygrała nie dopuszczając do podłożenia ładunku. W rezultacie ta mapa zakończyła się wynikiem 16:7 a mapa 2:0 na korzyść składu z Turcji.